pondělí 16. prosince 2013

Recenze - Dvě pravdy a lež (Hra lží #3)

Název originálu: Two truths and lie
Série: Hra lží (3. díl)

Autor: SARA SHEPARD

Počet stran: 205
Nakladatelství: BB Art
Vydáno: 2013

GoodReads: 4.07 / 6,658 ratings

ANOTACE:
Dva měsíce předtím, než jsem zemřela, zmizel bratr mé nejlepší kamarádky. Kam nebo proč Thayer odešel, nemám tušení, ale vím jistě, že to byla moje vina. Za svého života jsem dělala spoustu strašlivých věcí, kvůli nimž mě lidé nenáviděli, a možná jsem dokonce někoho vyprovokovala k vraždě.

V zoufalé snaze vypátrat vraha moje znovunalezená sestra-dvojče Emma předstírá, že je já, a luští mnohé záhady, které jsem po sobě zanechala – můj tajný deník, zamotaný milostný život, nebezpečné kanadské žerty Hry lží, kterou jsem hrála. Podařilo se jí odhalit nejskrytější tajemství mých kamarádek, ale zatím neměla příležitost zašťourat v Thayerově minulosti – až teď.

Thayer se vrátil a Emma sebou musí hodit, aby zjistila, jestli chystá pomstu... nebo už ji vykonal.

Poloviční pravda je celá lež.



Sara Shepard se vyznamenala už u Roztomilých malých lhářek, které pořád pokračují a pokračují a konec je v nedohlednu. Zařadila se tak mezi tak zvané autorky nekonečných sérií, které spíš než honbu za killerem upřednostňují tažení za zlatým prasátkem.

V tomto díle Hry lží pokračuje válka bitches na plné čáře, postupně se dozvídáme střípky ze Suttoniny minulosti, která je víc než spletitá. Až by člověk neřekl, kolik se toho jedné nafintěné blbce může stát. 


Celý systém Hry lží, kdy prostě někoho ztrapňujete před školou, světem a vesmírem mi v prvních dvou dílech přišel jako dobrá idéa, ale teď, když se to pořád omílá dokola dokolečka jako na řetízkovém kolotoči, už se mi chtělo části, kdy si ty holky připravovaly nějakou trollící akci, jednoduše přeskakovat, protože stejně vím, že mi to je stejně úplně k ničemu, protože mi to ani nenapoví, kdo je vrah. Dle mého se vrahem stane jedna z nejnepravděpodobnějších osob (jak pravděpodobné). Nicméně svůj tip už mám. Jestli je správný nebo ne, to se dozvím až v šestém díle.. Takže mě napadá .. má vůbec cenu číst čtvrtý a pátý? Beztak to bude zase o ničem :oD 


Normálně, vždycky mě styl autorky bavil, ale tady se něco zlomilo a já opravdu přeskakovala. A celkem dost (né, že by to něčemu vadilo, ale jde o podstatu). Prostě nedokázala udržet mou pozornost. Už jen za to jí dávám velké mínus, které jen tak něco nepřebije. Ádios hvězdičky.. Jestli i pokračování Lhářek bude takové, tak se mám na co těšit! :oD

Na závěr jedno přirovnání. Série Hra lží je jako tasemnice, každá část (článek), ze které je tvořená, je shodný a přesto jiný, a úplně stejně jako výše zmiňovaný parazit i Lying Game je nekonečná.... [ :oDDD ]






2 komentáře: