neděle 29. prosince 2013

Vychází v Lednu

Zatím toto, kdyžtak tento seznam ještě doplním. Pro informace o knihách, které vás zaujaly obálkou, stačí kliknout :)

Já se těším Pád Andělů, Vraždy bez vědomí, Temné kouty..
Šampiona už přečteného mám a všem doporučuji, jednou se určitě vrhnu do české verze, ale nejsem si jistá, jestli jsem u řádně psychicky připravena! :oD U knihy Překroč svůj stín stále váhám, zda-li ji vůbec chci číst..

obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek

7 komentářů:

  1. Tešíííííííím sa ! Teším , teším, teším!
    Pád andelú a Prekroč svuj stín :) ... až nato že som túto knihu už prečítala a bola skvelá. Musím ju mať na svojej poličke. Proste táto kniha je presne jedna z tých ktoré musím mať doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překroč svůj stín - asi se do toho opravdu pustím :oD
      Pád Andělů mám přislíbený na recenzi, těším se, těším jak malé vypelichané kuře!

      Vymazat
  2. Poslední drakobijce a Až delfíni promluví mě zaujaly, ale zvědavá jsem i na ostatní knihy :) Kdyby jen těch titulů nevycházelo tolik! Kde na to má člověk brát?

    OdpovědětVymazat
  3. Šampion! O čem bychom tady jako měli diskutovat? To je nejlepší knížka a hotovo. A já už si ji chci přečíst. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední drakobijce má hrozně zajímavou obálku. Soudím ale, že pro mě by to bylo takové dětské čtení, tak ji koupím aspoň sestře :-D

    OdpovědětVymazat