neděle 8. prosince 2013

Štědrost knižnice (13)

Autorem je Maťa..

Nasbírala jsem si opět pár dalších knih. Řekla bych, že my blogeři to máme se čtením děsně složité. Pořád chodí recenzní výtisky :oD, knihovny překypují skvělými věcmi a do toho se všichni ještě obtěžujeme se čtením v originále.. Vážně to chce, aby dny měli víc hodin než mají. 

Když k nám přichází balík s knížkami na recenzi, bývám  ve škole, přebírá to tedy babička. Jelikož to každý týden činí cca dva balíky s "Panem balíkem" už se znají a mávají na sebe z dálky :oD Taky bych ho chtěla poznat..


•Strašně se těším na Karanténu...
• Všichni čtou Zlodějku knih, já mám Posla :oP
• Carrie :3 - Megasetěším.

14 komentářů:

  1. Většinu knih neznám. Jen Carrie od Kinga.
    Obdivuji tě, že to všechno stíháš číst. Já nemám teď na čtení vůbec čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu jen přes noc.. proto mě většinou potkáš s obřími kruhy pod očkama.. protože jinak také čas není! :oD

      Vymazat
  2. Snad se ti bude líbit Posel, já byla nadšená :) A Cariie je taky moc super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlodějku knih se číst bojím, ale Posel mě uchvátil svou anotací - takže bude muset být super !!! :o)

      Vymazat
  3. Krásné kousky.. Den co den bych si taky chtěla někdy moct přečíst :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti doporučuji Den co den, je to úžasná kniha, takže se do ní pusť co nejdříve! :)) Ostatní knížky jsem bohužel nečetla, ale takovou Hru lží, bych si ráda pořídila! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda takové ty série "chci prachy -> hodně dílů > honě protahovat děj" tak jen do ní. Bohužel, já to čtu spíš jen z povinnosti, abych se dozvěděla, kdo je "vrah"...

      Den co den - troll - bojím se ho!!! :oD Ale dám na tebe (stejně je na něj reserve)

      Vymazat
  5. Carrie si objednala moja kamarátka, tak mi ju potom požičia. Fakt som zvedavá, lebo film bol dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film před knížkou .. :oD Ale až to dočtu, mám v plánu se na něj mrknout..

      Vymazat
  6. Panebože, asi som rada, že nebývam v blízkosti knižnice, kam chodíš, lebo už teraz nestíham všetko čítať... A ty už teraz máš obrovské kôpky kníh z knižnice a kopu ďalšieho... A tú Carrie strašne závidím :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiše záviď :oP .. Carrie bude skvělá, vím to!

      Vymazat
  7. Úplně si mě vyburcovala, abych se vykašlala na seminárky a zápočty a šla číst :D :D
    Teď to čtení strašně flákám a STRAŠNĚ mě to... štve :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nevěděla jsem, že je Den co den takhle tlustý :D

    OdpovědětVymazat