sobota 14. prosince 2013

How do you celebrate Christmas? ... Jeff Lindsay

Question: Jak slavíš Vánoce?

Writer: Jeff Lindsay !!!
• DEXTER !!! •

To je skvělá otázka. Jak budu slavit Vánoce? Sám nevím, asi jako každý rok. S rodinou budeme jíst to, co kdo ukuchtí a rozdávat si dárky. Asi bych ti měl poděkovat, protože jsi mi připomněla, že dárky musím koupit. Nemám žádný nápad, co komu dát. Vánoce jsou čas stresu. Přesto si vyhrazuji dvě hodinky odpoledne, abych zhlédl Dextrův seriál a sledoval, jak moc se liší od knih. Přesto ho mám rád. Navíc Michael C. Hall je skvělý herec, dokonale se k té postavě hodí. 

Musel jsem si vygooglit, kde je Česká republika, ale jsem rád, že i tam mají mé knihy rádi!

Happy Christmas!
J. Lindsay



SOUTĚŽ: 
• Pro ty co chtějí soutěžit o zajímavou knížku (k mé radosti, už je vás celkem dost) -> více infa ZDEEEE
• Tentokrát to bude velmi jednoduché. Na můj e-mail kachnisko.pavlik@gmail.com (předmět: Jeff Lindsay), mi tentokrát napište (samosebou originální) název sedmé knihy Dextra, která u nás zatím nevyšla! Jednoduché.
• Jsem ráda, že se vás účastní tak moc! 

Žádné komentáře:

Okomentovat