neděle 15. prosince 2013

Student Knihomol (7)

Autorem je Cathy

Ááá, kdyby nebylo té blbé povinné četby, tak toho mám víc! -_-

Počet knih: 14

A CO JSEM PŘEČETLA?

Anna Karenina -  L. N. Tolstoj
• Deník malého poseroutky #1 - Zápisky Grega Heffleyho -  J. Kiney 
 • Ďábel nosí Pradu - L. Weisberger -> [RECENZE]
• Hraničářův učeň #3  -  Ledová země - J. Flanagan -> [RECENZE]
• Doktor Proktor #1 - Doktor Proktor a velká loupež zlata - Jo Nesbo -> [RECENZE]
Endless - A. Gray -> [RECENZE]
• Inkarnace #2 - Nejistý zítřek - A. Williams -> [RECENZE]
• Falling Kingdoms #1 - Soumrak království - M. Rhodes -> [RECENZE]
• Tři mušketýři (1. a 2. díl) - A. Dumas
• The Hunger Games #1 - Síla vzdoru - S. Collins -> [RECENZE]
• HP Pettersson #2 - [buzz] - A. de la Motte -> [RECENZE] 
• Karanténa #1 - Samotáři - Lex Thomas -> [RECENZE]
• NIGHTMARE: PROKLETÁ - Adelle •

••••••••••••

Jsem na sebe pyšná! :oD

14 komentářů:

  1. Aha? :D Dobře? Teď se trochu stydím? :D Trochu více?
    Jak to dokážeš? Děláš ty i něco jiného? O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jím, školákuju, spím, chodím ven - zvládám všechno! :oD

      Vymazat
  2. Sakra sakra ! :D Pro mě bude prosinec zřejmě nejslabší měsíc pokud to všechno nedohoním o vánocích :D
    Blbá blbá blbá škola !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoce .. čas čtení! :oD
      • Úplně cítím, jak se mi do mozku provrtává idéa • mám to • .. Nech bouchnout školu! :oD

      Vymazat
    2. :D :D Jako studentka oboru Plánování a řízení krizových situací, bych na takovou ideu vůbec neměla pomyslet :D Zas bych si zajistila téma práce na bakalářku - Výbuch naší školy :D
      No ještě to zvážím :D

      Vymazat
    3. Jestli chceš dobrovolníka, který to udělá, hlásím se :oD Byla bych ochotna podstoupit i rozhovorem, kdyby si mou totožnost nechala v anonymitě! :oDDD

      Vymazat
  3. za dva týdny? 14 knih? Mezi nimi Anna Karenina?
    Jak že to děláš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako malá jsem spadla do kotlíku s písmenky, od té doby mi jde čtení samo (rychle). Navíc ti můžu říct tajemství, můj den má většinou o tři hodiny navíc, díky Teorii relativity, kdy je možné všechno. Mám pocit, že jsem na něco zapomněla .. :oD

      Vymazat
    2. Prepáč :D Môj bratranec spadol do nášho rezervára s vodou a volá sa Samo. A číta dosť pomaly. Pochybujem, že to boli tým :DDD

      Vymazat
    3. Teď si mi nabourala celou moji teorii. Fakt dík. :oDD

      Vymazat
  4. Annu kareninu bych si chtěla taky přečíst :) Jinak krásné číslo :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti! je to maras plný ruských jmen, ale ve výsledku fakt chápu, co na tom všichni mají. Na tu dobu, kdy se to psalo, je to .. nadčasové ;o)

      Díky!

      Vymazat