pondělí 23. prosince 2013

Vánoční Knižní HOP vyhrává ...

Pořadatelem je Syki z Knižního doupěte..

Možná jste to postřehli, možná ne. Ten, kdo nepostřehl, nechť navždy žere koňské koblihy, protože si nechal ujít jedinečnou příležitost vyhrát celou řadu knížek u spousty knižních bloggerů.

Tamtadadam... Kdopak vyhrál..

Pustíme si tajemnou hudbu!
Dělám srandu .. je to koleda!!!


Teď už vážně ale -_- Nebudu nic natahovat!

Soutěžili jste o dvě knihy..

První z nich je ROZHODUJÍCÍ BITVA od Ricka Riordana..
Potlesk prosím!

Je to  AMY. 
Dostala od mě e-maila, pokud neodpoví do 72 hodin, losuji někoho dalšího.
Nechť se číslo 21 stane tvé šťastlivé ;o)


Ale my jedeme dááál!
Další knihu, o kterou se soutěžilo, byla jedna zasněžená od CooBoo - Ano jmenuje se: V PASTI.
A vyhrává..
..
.....
...
..
Potlesk prosím!!!
je to..

ELLEN

Taky máš 72 hodin na odpověď na můj e-mail, jinak losuji někoho dalšího!!! 
Chápu, že je to k neuvěření, ale random.org vybral tvé číslo 23.


Někomu jsem radost udělala, jiní to mohou zkusit příště ;o)
Nezapomeňte se podívat i na další blogy účastnící se tohoto HOPu, třeba se na vás usmálo štěstí!

Zde ochutnávka toho, co běžně poslouchá moje kamarádka - aneb potřebuji fanfáru závěrem!!

Představte si sálodlouhý knižní pochod :3

končím 
-_-
Congarts vítězům..

můžete si zatančit!

9 komentářů:

  1. Ty jo, ty jo, ty jo :D
    V posledních dnech mě provází štěstěna, čekám co hroznýho na mě čeká, že se mi to vesmír snaží vykompenzovat :D
    Takže děkuju, děkuju, děkuju a já jdu taky losovat výherce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuším, že si zlomíš nohu .. nebo tvou školu zabarikáduje 20ti metrová sněhová bariéra.. Alespoň budeš mít co číst! ;o)

      Vymazat
    2. 20ti metrová sněhová barikáda by stále byla dílem štěstěny :D
      Hádám, že ty hory na který jedu, se mi stanou osudový :D

      Vymazat
    3. Jej, tak to doufám, že na smrtelné posteli chytneš Wi-Fi:D Abys mi napsala, že to nemusím posílat a mohla bych losovat nového vítěze:DDD

      Vymazat
    4. Neboj, pověřim někoho, aby tě v případě mé smrti zkontaktoval :D

      Vymazat
    5. To jsem si ale oddychla.. ^^

      Vymazat
  2. Všichni strašně děkují .. i mé prasátko :oD

    OdpovědětVymazat