čtvrtek 12. prosince 2013

How do you celebrate Christmas? ... Sherry Thomas

Question: Jak slavíš Vánoce?

Writer: Sherry Thomas !!!
• THE BURNING SKY (2013), Not Quite Husband (2009), Fitzhugh Trilogy (2012) •

Jsem Číňanka a můj manžel je Ind, takže Vánoce slavíme tím, že jsme spolu a jíme :)) Když jsme v domě mé tchýně jíme většinou nějaké indické speciality jako je například appom s kuřecím masem na kari. Když trávíme Vánoce v mém domě dělám stovky knedlíků! Někdy taky dělávám plněné buchty a zelené cibulové palačinky. Aww, mám hlad, jen nad tím přemýšlím.

Otec sice na Vánoce dárky nedává, ale prarodiče a tety jo (moc a moc). Pak děti zpívají a hrají a pak můžeme zase jíst!

Marry XMas!
Sherry!



SOUTĚŽ: 
• Pro ty co chtějí soutěžit o zajímavou knížku (k mé radosti, už je vás celkem dost) -> více infa ZDEEEE
• Obrázek níž je stvořen z 16 menších obrázků a každý z nich je součástí nějaké (známé) obálky! Na můj e-mail: kachnisko.pavlik@gmail.com, mi tentokrát v libovolném pořadí napište názvy všech knih, ze kterých se hlavní obrázek skládá. 
• Konkurence je nečekaně veliká, každý bod se počítá!


3 komentáře:

  1. No, tak to si počkám asi na další soutěž :D Rozhodně nevím všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš všechno, co víš! Každý bod se počítá!!! :o)

      Vymazat
    2. Dobře :)

      Vymazat