úterý 3. prosince 2013

My Little Inspiration (6)

Už jsem se zmiňovala, že miluji Konec světa .. ??? Jsem projížděla své PC obrázky a zjistila, že tam mám samé, co se Apokalypsy týče.. (skvělé). Všechno to ničení a zánik je mi inspirací při mém vlastní příběhu.. :o) Dodává mi odvahu zabíjet postavy jednu za druhou .. protože jednou stejně umřeme všichni.

Jo .. vím, že to tak nevypadá, ale oranžová nepatří mezi mé favorizované barvy! :oD










Tohle byla láska na první poslech .. :oD


5 komentářů:

  1. Radioactive.. ♥ ty písmičku taky zbožňuju :D :3 Jinak moc pěkné obrázky ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Radioactive je skvělá písnička! :) Pěkné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne obrázky a Imagine Dragons úplne zbožňujem :3 ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to tak vidím.. tak Imagine Dragons milujeme všichni.. :oD

      Vymazat