neděle 15. prosince 2013

How do you celebrate Christmas? .. Robert Muchamore


Question: Jak slavíš Vánoce?

Writer: Robert Muchamore !!!
• série Cherub (vyšlo u nakl. BB Art); Henderson's boys a Aramov (v ČJ nevyšlo) •


Letos budu trávit Vánoce se svými rodiči a bratrem. Toho nevidím moc často, protože žije v Austrálii, myslí si, že je to velmi cool! Jelikož oba milujeme špionážní akce a podobné případy (myslím, že to jde poznat i na mých knihách) mám pro něj opravdu dokonalý dárek. Můj kamarád od policie mi sehnal pravou vysílačku! doufám, že bro bude mít radost, já bych měl. Jsem zvědavý, co dostanu!! Mám moc rád Vánoce a jejich atmosféru, vždycky si zpíváme před večeří Jingle Balls místo modlitby, protože nejsme věřící.

Užívej si Vánoc.
Robert.


SOUTĚŽ: 
• Pro ty co chtějí soutěžit o zajímavou knížku (k mé radosti, už je vás celkem dost) -> více infa ZDEEEE
• Na můj e-mail: kachnisko.pavlik@gmail.com, (předmět: Robert Muchamore) napíšete české názvy čtyř knížek tohoto autora. A jaké? Ty co jsou na obrázku níž.


Žádné komentáře:

Okomentovat