čtvrtek 19. prosince 2013

Obálková vojna (15)

Toto je Meme, které pochází z blogu Svět kníh..

A O CO JDE?
Cílem je porovnat pár verzí knižních obálek z různých krajin..

Toto meme už nepřidávám pravidelně, spíš jen tak .. jak se mi za chce. Přece jen, recenze jsou důležitější ..

Ale pro tento příspěvek jsem si vybrala knížku A HORY ODPOVĚDĚLY, která vyhrála GR choice.. Takže by o ní každý správný knihomol měl vědět.

Já osobně ji koupila jako dáreček pod stromeček mamince. Má to být silný příběh na slzy. Můj žánr to přímo není, ale .. jelikož to bylo přeloženo do mooc zemí, obálek bylo taky dost.
Zde je ochutnávka.

Já nevím, ale už i ty obálky jsou .. silné ..

Jasným vítězem je ale ta naše, jsem hrdá, že to nezpackali.


• MÉ POŘADÍ •

1. místo - Česká
2. místo - Estónská
3. místo -Originál 2 (Paperback)
4. místo - Portugalská
5. místo - Originál 1 (Hardcover)
6. místo - Perská

7 komentářů:

  1. S tím hodnocením souhlasím s tebou.. měla bych to asi stejné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sláva, ať věčně roste tráva .. někdo se mnou souhlasí! :o) Ouu Yes!

      Vymazat
  2. taky souhlasím, jenom bych originál 1 asi prohodila s originálem 2 :) ale těžko říct, jsou dost vyrovnané :D jenom ta perská se mi vyloženě nelíbí, jinak jsou všechny pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jako typický láskovač fialové .. jí dávám samosebou přednost před kdejakým hnusem.. :oD

      Vymazat
  3. Mne sa páčia oba originály a česká. No doteraz som o knihe nemala ani páru. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíc líbí Original 2, Estónská a Česká :)

    OdpovědětVymazat