pondělí 9. prosince 2013

My Little Winter BlogTour.. + Soutěž !!!

TÁKŽE.. 

Řekla bych, že být výkonným studentem zároveň s "pracujícím" bloggerem a ještě k tomu stíhat číst všechno, co si donesu z knihovny nebo přijde balíkem na recenzi, je úkol téměř nemožný. Přesto .. já se asi nudím :oD Udělat to, co popíšu někde níž, až se mi bude chtít (až přijde vhodná chvíle). 

Začalo to někdy kolem jedné ráno, kdy jsem beznadějně koukala do učebnice matiky a snažila se přijít na to, jak ten trojúhelník můj profesor (mám u něj podezření na šíleného matematika z jiného vesmíru, protože to, co mu šrotuje v té hlavě, není normální) sestrojil. Marně.. A když vám něco nejde, tak i ten imaginární pavouk na stropě je lepším východiskem. 

A jako by tomu osud tak chtěl, někde v noťásku mi začala hrát hudba. Byla to nějaká nová písnička k "Frozen" od Disneyho, na tu pohádku se moc těším. Nicméně se ten luxusní sněhulák stal mou inspirací pro .. a teď to přijde .. našla jsem (som vygůglil), že se tomu říká "BlogTour", a tak se tedy budu držet oficiálního názvu. Aspoň se budu cítit médžik .. 

A o co GO? .. (Bacha ne mě, jsem vysvětlovací borec)

• Svým autorům, převážně oblíbeným, ale i těm "průměrným" jsem napsala zprávu, ve které byla jedna zásadní otázka, na kterou měli odpovídat dle svého uvážení. Právě tyhle odpovědi budu postupně zveřejňovat... Každý autor bude mít svůj článek.. (Napnutí?) 

• Nevím, kolik toho bude, tedy jak často budu příspěvky přidávat. Budu se snažit o nějakou pravidelnost, ale spíš to ode mně nečekejte. :oD Vím ale jedno - končit to bude 23. 12. 2013! 

• Poslední příspěvek bude vyhlašovat vítěze! Ano, budeme soutěžit.. A ano, o knihu. O jakou? Ještě absolutně netuším :oD Podstatné je to, že to bude SOUTĚŽ (CZ i SK), vítěz bude vyhlášen 24. 12. 2013.

JAK VYHRÁT? .. Nooo u každého z autorů bude "Něco" velmi lehkého z knižního světa, co budete muset splnit a vaše odpovědi mi poslat na e-mail: kachnisko.pavlik@g-mail.com. Ten s největším počtem bodů vyhrává. V případě shody.. máme random.org :oD - Zapojit se může kdokoliv a kdykoliv, jednotlivé články nejsou otevřené pouze pro jediný den, ale po celou dobu. U každého z článků bude podrobně vysvětleno v jaké formě má e-mail být!! -- Snad mé vysvětlovací schopnosti .. jsou dostatečně vysvětlovací.

• Ještě jedna technická. PROSÍM (jestli se zúčastníte, ale klíďo i jestli ne) dejte na svůj blog můj horní obrázek odkazující na TENTO článek, aby byla účast, co největší! :o)

A teď už konečně jste jistě horliví nedočkavostí.. ohledně otázky, na kterou jsem se autorů ptala! Níž se bude postupně tvořit seznam autorů s odkazy na jejich článečky.. aby byl přehled pro možné soutěžící :o)

JAK SLAVÍŠ VÁNOCE? 

SEZNAM AUTORŮ:
ANDERS DE LA MOTTE - [game] trilogy!
AMY TINTERA - Reboot (Reset)
SHERRY THOMAS - The Burning Sky
JEFF LINDSAY - Dexter
ROBERT MUCHAMORE - Cherub
LAUREN OLIVER - Delirium


Jak se vám to líbí? :oP (Chápejte, potřebuju odezvu, abych věděla, že mé probdělé noci jsou k něčemu)

4 komentáře:

  1. Jéé tak tohle se mi hodně líbí :D, hlavně ta otázka teda :). Moc se těším na odpovědi.. a určitě se zúčastním.. pokud teda budu znát odpovědi :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě :D Těším se! :)

    OdpovědětVymazat