sobota 7. prosince 2013

Recenze - Endless

Série: Není dáno, zda bude mít pokračování, ale vsadím klóbrc, že jo!

Autor: AMANDA GRAY

Počet stran: 384
Vydáno: 2012

GoodReads: 3.65 / 136 ratings

Zde vidíte, co se stane, když si vrchol trojúhelníku vybere špatně -_-

Sny. Jsou podstatnou součástí noci. Někdo si je pamatuje, jiný ne. Některé jsou veselé a jiné zase ne. Může se vám zdát prakticky cokoliv a kdykoliv, v kteroukoliv dobu a o komkoliv. Taková je jedna z těch neodborných definicí snu. Jenny má také sny, ale ty její se od těch našich běžných liší a to podstatným způsobem. Jsou totiž jako déja-vú (ja-ko bych už to někdy zažil [možná někdo pochopil narážku na Madagaskar]), ale tím její štítek "divná" nekončí .. Věříte na minulé životy? (Já ne) Ale ona je vidí ... minulé životy lidí a věcí kolem ní. Musí to být frustrující, ale zároveň vzrušující, myslím teda..


Jestli každý má nějaké minulé životy, co když je má i ona sama? 

Společně s Benem (namyšlený a argoantní egoista - přímo můj typ) najde "Music box", který její otázku odpoví. Oba je přenese do tak živého snu, který se odehrává v Rusku, závěr je jasný - tohle je jejich společná minulost! 

Myslíte si, že tohle jsou ti dva hrdinové, kteří se do sebe zamilují a budou bojovat vůči nějakému většímu zlu? Bohužel ne.. Napříč časem i vesmírem se už moc dlouho snaží najít svou lásku Nikolai. Samosebou, že je to Jenny a hned na jeho kecy "přišel jsem přes X časových dimenzí, protože tě miluju, a i když to zní absolutně šíleně, musíš mi to věřit" naletí a neexistuje pro ni nikdo jiný. On to jako asi není vtip, ale v tu chvíli mě to totálně přestalo bavit, protože Nikolai je hňup na entou. Takový ten typ roztomiloučkého klučíka, který se o holku stará i když ona nechce. Někdy mi přišlo, že jí vůbec nenechával prostor k nádechu (a nemyslím tím, jak leželi na sobě v propletenci těl). Chudák můj Beník, kamarád nade vše. A ona .. pche - dokud tam nebyl Nikolai..

I will always find you!

Jelikož "miláček" utekl ze svého času, je celkem jasné, že se ho někdo snaží chytit. Komu můžou věřit? 
Nikomu, já bych ho dala dopryč.. 

Byla jsem překvapená, že tohle má vážně jednoduchou angličtinu. Opravdu.. (A nebo se zlepšuju) - lehké čtení pro odpočinkový večer. Trochu mě mrzelo, že se v ději objevuje moc málo postav. Vesměs to bylo jen Jenny, Nikolai, občas Ben a asi 4 další osůbky, ale jinak nikdo. A jelikož tam byl Nikolai hlavním aktérem snad 70% knihy, myslela jsem, že mě (doplňte sami).. A to začátek vypadal tak slibně a fakt mě bavil.. i ten konec, kdy se zase spojili a vážně něco řešili - ten byl taky fajn :o) A z toho úplného závěru jsem nadšená .. -> Doufám, že tam chcípneš a už se nevrátíš, tak zní mé nejtajnější přání..Kéžby.


Další díl.. napsaný není, ale jak jsem psala výš, vsadím klobouk, že nějaký bude, protože (i když si to nechci přiznat) to bylo jakési neukončené. Když on přece slíbil... :oD






4 komentáře:

  1. Tak ta anotace zní zajímavě, možná se po knize podívám :) Docela dlouho už jsem si nepřečetla žádnou anglickou knihu, dokonce jsem v poslední době hodně opomínala i tenhle žánr obecně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě v aj začala číst víc, naštěstí mě to baví :o) Já zas nejsem na to přeslazené "něco" co se v knihách objevuje čím dál častěji a fanda trojúhelníků taky nejsem. Nicméně .. jednou za čas, proč ně? Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit..

      Vymazat
  2. Ta obálka! ♥
    Ale obsahově mě to nezaujalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky obálce jsem to začala číst .. :oD Děj .. ehm :oD prostě trouba Nikolai!

      Vymazat