sobota 21. prosince 2013

How do you celebrate Christmas? .. Lauren Oliver


Question: Jak slavíš Vánoce?

Writer: Lauren Oliver !!!
• série Delirium, Chvíle před koncem, Panika (vyjde v příštím roce) •

Já mám dvoje Vánoce, skutečně! (Můžete mi závidět). První je slavím s mámou a sestrou, otvíráme dárky 25. prosince - ráno.  Máme naprosto tradiční snídani plnou croassantů a uzených ryb (okay, je to jen naše tradice :oD ), chodíme na procházky, posloucháme koledy a - jak jinak - koukáme na pohádky. Následující den uvidím svého otce, se kterým půjdu do kina a na klasickou suschi večeři. Miluji suschi. A pak zase otvírám dárky, mooc dárků!




SOUTĚŽ: 
• Pro ty co chtějí soutěžit o zajímavou knížku (k mé radosti, už je vás celkem dost) -> více infa ZDEEEE
• Na můj e-mail: kachnisko.pavlik@gmail.com, (předmět: Lauren Oliver) mi napište název druhého a třetího dílu série Delirium! :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat