neděle 7. prosince 2014

Řekni "DORT" aneb HAMHAM po knihomolsku!

Čus ... Bus .. Kaktus! ^^

Dneska jsem tak brouzdala netem (protože se samosebou NEmusím učit) a vyhledávala obrázky všech možných dobrot, abych zmařila kamarádčinu snahu vlákat mě do pasti jménem: "Budeme držet dietu!" .. To by chybělo.

Skončilo to tím, že jsme se předháněly, která té druhé ukáže hezčí dortík...
Hádejte, kdo vyhrál? :D

A já si prostě děsně moc chtěla postnout obrázky dortů ...

Takže tady je máte!
Představte si to jako módní přehlídku!
A držte své chuťové buňky na uzdě..

• HRA O TRŮNY •
Zamilovala jsem se.



• KORALÍNA • 

• THE HUNGER GAMES •

• HANNIBAL LECTER •

• HOWLŮV PUTUJÍCÍ ZÁMEK •
 • NÁSTROJE SMRTI •

 • 50 ODSTÍNŮ ŠEDI •

 • DIVERGENCE •

 • DEXTER MORGAN •

• HARRY POTTER •

 • HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY •

 • LABYRINT •

 • PÁN PRSTENŮ •

• JEHO TEMNÉ ESENCE •

• NEKONEČNÝ PŘÍBĚH •

 • TO •

 • PUSHEEN A PERCY JACKSON •


Tak co, nad kterým dortem jste pustili slinu? :)

Já bych třeba vraždila pro ten "Dexterovský", "Hannibalovský" se srdíčkem, z GoT a oba z Pána prstenů. :3
Ale Harry Potter je též skvělý a HG a Nekonečný příběh a .. chápete!


ZDROJE OBRÁZKŮ: cakewhimsybykyndalynn.blogspot.com, imgur.com, flickr.com, pinterest.com, cakecentral.com, once-upon-a-padestal.blogspot.com, cakes.com


15 komentářů:

  1. Ježiš, to je skvělé.. normálně škoda sníst, protože je to úžasné a já bych brala úplně všechny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, *nadšené výskoky štěstí* .. jsem ráda, že se líbí.
      Škoda to možná je ... ale to by mi nezabránilo je sníst. Teda, o takových dortících můžu jen snít, ale .. někdy se i sny stávají skutečností! :D

      Vymazat
  2. Tak určitě mám pár svých favoritů... Třeba všechny kromě 50 odstínů? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. -_- Zrovna 50 odstínů se k tobě perfektně hodí! ^^

      Vymazat
  3. Slinky mi tečúú!!! Veď to škoda zjesť, také sú nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... a já bych je snědla. Všechny! A pak by ze mě byla tlustá kulička a bylo by mi to jedno.
      Víš, jak to musí být dobré? :D

      Vymazat
  4. HG, Divergent, Hvězdy a HP! Mňam!
    Ten Kingovský mě nejvíc děsí :D Pennywise :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ňam - ňam - ňam! Souhlasím!
      Ten Kingovský musí být naživo úplně hustokrutopřísnědémonský :3 Chci ho.

      Vymazat
  5. http://www.pinterest.com/okknihovna/cakes-inspired-by-books/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Ty jsou dokonalé, děkuji za odkaz! :)
      Možná i hezčí než ty, co jsem vybrala já. Hmm.

      Vymazat
    2. - to jsem rád......náš archiv na Pinterestu je Vám plně k dispozici :-) via: http://www.pinterest.com/okknihovna/

      Vymazat
  6. Mně se moc líbí dort ve stylu Hvězdy nám nepřály a Divergence. Ale jinak jsou všechny mňam :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten Železný trůn je ...legendární :DDD
    i ostatní jsou ale úžasné

    OdpovědětVymazat
  8. awww to je boží...chci toho pána prstenů :D

    OdpovědětVymazat