pátek 5. prosince 2014

JINGLE BELLS aneb Harry Potter a Vánoce

 
... Prosím FAMFÁRU ...

Dnešek se zapíše do historie jako den, kdy jsem skoro našla hudební sluch.
To "skoro" je podstatné. Moc. Právě proto, že ho nemám a když zpívám, ptáčci vybuchují, musíte omluvit jakoukoliv nesrovnalost tónin (já je nepoznám).

Ale .. složila jsem už složený song. Teda, abyste pochopili, má práce jsou jen ta slova. 
*pyšně-pyšný-pohled*

Vánoce máme téměř za dveřmi (a s nima i prázdniny - muhehe) a ták .. se v obchodních domech rozezněly všemožné koledy. Tak proč si jednu neposlechnout a nezakaraokeovat (super slovo) i teď? 

Pokud si k ní budete zpívat i text přiložený níž ... stane se ze mě nekonečně šťastný člověk!



Vánoce, Vánoce, co to tady je?
Voldy zimou třese se, plášť mu nehřeje.   HEJ
Vánoce, Vánoce, stovka pod nulou,
studenti si asi dnes nezačarujou.

Hůlky zmrzly nám, peklo začíná.
Malfoy brečí: "Spravte to!", všechno proklíná.
Hermionin plán, ten to řešit má,
jenže prosit pavouky? Ron nám zesiná.

Vánoce, Vánoce, co to tady je?
Voldy zimou třese se, plášť mu nehřeje.   HEJ
Vánoce, Vánoce, stovka pod nulou,
studenti si asi dnes nezačarujou.

Aragog přijde hned a zachrání svět.
Hagrid jásot potlačí, už mu není pět.
Představte si sníh, Brumbál na saních,
ostatní se přidají, slyšíte ten smích?

Vánoce, Vánoce, co to tady je?
Voldy zimou třese se, plášť mu nehřeje.   HEJ
Vánoce, Vánoce, deset pod nulou,
v Bradavicích všichni se dneska koulujou.

Vánoce, Vánoce, co to tady je?
Voldy zimou třese se, plášť mu nehřeje.   HEJ
Vánoce, Vánoce, deset pod nulou,
v Bradavicích všichni se dneska koulujou.


Tak co říkáte? :))



12 komentářů:

  1. Je to geniální jen - sakra, teď si to budu zpívat pořád! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3
      Jsem si jistá, že konzervatoř přišla o hodně, když má volba padla na všeobecný gympl. :D :D

      Vymazat
  2. CHCEM VIDEO!
    A TY V ŇOM BUDEŠ SPIEVAŤ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámo, jasně, já zazpívám na video, přidám ho na YouTube .. a pak mě hodí na elektrické křeslo za pokus o vyhubení lidstva .. to víš, že jo. :D

      Vymazat
  3. Jsi boží :3
    Moje oblíbená sloka
    Aragog přijde hned a zachrání svět.
    Hagrid jásot potlačí, už mu není pět.
    Představte si sníh, Brumbál na saních,
    ostatní se přidají, slyšíte ten smích?

    :3 Brumbál na saních :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi mi ale kousek trouby! :D (je divné, že z tvého výroku o mé božkosti mám pořád radost)
      Jak by ty vousky vlály.. HEJ!

      Vymazat
  4. No, samozrejme, ze te donutim to nazpivat a poslat mi to, i kdybych mela dojet k tobe a drzet ti pod krkem nuz :D Je to totiz bozi! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je od tebe děsně roztomilé, že si myslíš, že bys byla schopná se ke mně dostat tak blízko, abys mi MOHLA držet nožík pod krkem....

      Ale děkujínkuju! :3

      Vymazat
  5. Harryho Pottera milujem a presne milujem aj toto!!! Skvelá práca!!! :)) Stále si to spievam, som nakazený... :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och ... třeba se to bude šířit rychlostí blesku! :3 *ďábelský smích*
      Díky, moc!

      Vymazat
  6. boze to je suprovy :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Božínku, díííííííííííííííííííííííky! :3
      Třeba to budou hrát v rádiu, juch juch!

      Vymazat