úterý 17. března 2015

Jako důchodce v Kauflandu...


Všimli jste si nadpisu?
Nemyslím to urážlivě.
Ale když se na to podíváte..

"Jejich tempo je vražedné, jejich revírem je místo plné regálů,.." - tak to přímo sedí na mě, na mě v knihovně.  

Když už jednou rozrazím ty dveře a vidím nebe plné knih, cítím se jako superhrdina - jen bez uplého latexového oblečku, masky, větru rozčechrávajícího vlasy (můj účes by to stoprocentně vydržel) a bez reflektorů. Přesto se vždy co nejrychleji snažím dorazit do té nejvíc nejlepší sekce. Chápejte, ani pan Bolt by mě neměl šanci dostihnout. Protože, co kdyby tam bylo něco nového / skvělého / úžasného, co čeká jen a pouze na mě?

Ano ... v rychlosti je síla!

Tentokráte to ale bylo na tři propocená trička a svalovou horečku! 
A přesto se (zmožená) musím pochlubit... USPĚLA JSEM! 


Jestli víte, jak to v knihovně chodí, už teď mi skládáte poklonu! Sehnat TRNOVÉHO PRINCE (info) tak krátkou dobu před vydáním druhého dílu - haha, jsem fakt borec! Každopádně... dovolím si nostalgicky zavzpomínat na můj oblíbený úryvek, který svým způsobem odkrývá pravou povahu knihy.*SLASTNÝ POVZDECH* Na ten rereading se těším jako sněhuláček Olaf na léto.

"Vlastně pokaždé, když jsem mu do hlavy zatloukl další hřebík, tak ho to dočista změnilo. Po nějaké době to už ani nebyl on. Věděl jsi, že člověka takhle můžeš rozložit úplně na prvočinitele? Jeden hřebík a najednou se mu vrátí vzpomínky na dětství. Druhý, a začne zuřit. Nebo brečet. Nebo se smát. Nakonec zjistíš, že lidé jsou vlastně jen loutky. Snadno se rozbijí. Ale spravit je, to dá kurva práci."- Trnový princ

Brent Weeks je Týpek! Asi jsem se zamilovala do jeho Cesty stínů a Černý arcimág byl rovněž eňoňuňo. Druhý díl série Světlonoš - OSLNIVOU ČEPEL (info) si budu šetřit na dny, kdy mi bude nejhůř (až dostanu známku z matiky)! 

DOBRÁ ZNAMENÍ (info) - kniha, kterou vůbec neznám a absolutně nevím, o čem je. Byla mi doporučena jistým usnoplencem s dobrým vkusem. Jména Neil Gaiman a Terry Pratchett (nechť nad ním hvězdy bdí) jsou ale zárukou kvality. A jako lákadlo mi sloužila zajímavá ukolébavka..

Jeden malý čuník-funík táhl k Hádu,
druhý malý čuník-funík zůstal doma.
třetí malý čuník-funík požíral syrové a kouřící maso lidské,
čtvrtý malý čuník-funík znásilňoval panny

a ten poslední - nejmenší čuník-funík se hrabal po hromadě mrtvol, aby se dostal co nejvýše.
 To byly ty, co mi prostě cvrnkly do nosu!

PS: Ta suchá kytka v pozadí se jmenuje Ňouma.

 Další tři "kořisti" mistra lovce (jakože mě) symbolizují jediné. Odhodlala jsem se.

Taky se nechám poznamenat HROU O TRŮNY (info netřeba).
Radši koukněte na inspirující video.

 

Taky konečně přečtu tolik vychvalovaný NOČNÍ KLUB (info). Ať mě ten sveřepý černý humor pohltí. 

AVEMPARTHA (info) - pokračování Královského spiknutí - je zase jiná kapitola. Ta v regálu leží, co si pamatuju. A přestože mi z jedničky slina kapala - extra boží styl psaní - ne a ne se dokopat k dalšímu dílu. On přece počká. Vůbec. Teď ji mám, jsem v půlce a nejradši bych si dala facku, že jsem to tak dlouho odkládala.


A nakonec ... PAN MERCEDES (info). Jak já se na něj načekala. Rezervaci jsem měla. Konečně je tenhle broučínek tam, kde být má. *brousí si na něj zuby*


Slovo závěrem...
Hodnotím tento lov velmi kladně. Smrt nepostihla ani jednoho z konkurentů a já byla prostě nejlepší - bez podvodů a lstí. :)) Spokojeně cumlám čokoládu.

Znáte, máte, milujete, chcete přečíst nebo nenávidíte?


 
 

6 komentářů:

  1. Anonymní3/17/2015

    Jé, Dobrá znamení! Tuhle knihu jsem četla vloni v létě a absolutně jí zbožňuji, doufám, že se bude líbit! ;) Na Noční klub se taky chystám, četla ho moje mamka a opravdu hodně ho chválila, takže si myslím, že to bude pecka.

    OdpovědětVymazat
  2. Noční klub mám v mobile. V papierovej verzii ju asi tak ľahko nezoženiem, ale elektronická verzia stačí. Asi by som sa k tomu mala dokopať :D A som zvedavá, čo povieš na Znamení, ja som tomu dala nakoniec 3,5/5 :D Ale čítam teraz prvú Zeměplochu a tá je skvelá :3

    OdpovědětVymazat
  3. Super úlovky, já se v knihovně cítím stejně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju Dobrá znamení! :D Doufám, že se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrá znamení se mi moc líbila, i když na začátku jsem se v tom trochu ztrácela (četla jsem to v blbé době). A Noční klub dnes nebo zítra rozečtu. musím ho vrátit do knihovny. Gratuluji k úspěšnému lovu! já se zatím po knihovně moc nepotuluji, jelikož mám doma stále dost vypůjčených knih. Ale až je jednoho krásného, slunného dne vrátím, tak udělám taky meganálet. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Uplně tě v té knihovně chápu :D :D

    OdpovědětVymazat