neděle 3. listopadu 2013

Student Knihomol (4)

Autorem je Cathy

Minulý týden jsem nestíhala nic, navíc byly prázdniny a já byla fuč a na tohle už prostě nezbyl čas. Tak jsem tady s tímto článkem o týden pozadu. Každý to zná, je to ta doba, kdy na knihy zbývá už jen minimum času, já to prožívám teď. 
Proto se za svůj třítýdenní seznam přečtených knih celkem stydím.

Počet knih: 13

A CO JSEM PŘEČETLA?

• Měsíční kronika #2 - Scarlet -  M. Meyer -> [RECENZE]
 • Anna series #2 - Dívka z nočních můr -  K. Blake 
V pasti -  M. Northrop -> [RECENZE]
Rebelové věčnosti - G. Ruebenstrunk -> [RECENZE]
• Nástroje smrti #2 - Město z popela - C. Clare
• Zoo City - L. Beukes 
 Zombie blondýny - B. James -> [RECENZE]
• Nástroje smrti #3 - Město ze skla - C. Clare
• Horečka #1 - Temná horečka - K. M. Moning 
• The Coincidence #1 -  The Coincidence of Callie and Kayden -  J. Sorensen -> [RECENZE]
• Boy nobody #1 - Mise - A. Zadoff -> [RECENZE]
• (Inspector Konrad Sejer  #10) - Provokatér - K. Fossum -> [RECENZE]
• The Hunger Games #1 - Aréna smrti - S. Collins -> [RECENZE]

••••••••••••

Strašně moc doporučuji: Scarlet, Mise, The Hunger Games a samozřejmě Nástroje smrti.

Žádné komentáře:

Okomentovat