pondělí 11. listopadu 2013

My Little Inspiration (4)

Joooohoooo .. další série úžasných obrázků a.. :oP
Dnes téma Black and White ! (Aneb - miluji černobílé obrázky)



Někde už jsem to říkala.. Bílí tygříci <3

Jednou se tam podívám!!

...

Tohle je neskutečná písnička.. (můj názor)

"Jednoduché" abstraktní věci .. to je moje.


Jak já nemám ráda kočky, tahle si mě získala!

... Srdcovka mého mládí ;o)




6 komentářů:

  1. Levího krála mám ešte doteraz na kazete :D Videla som to asi milión krát :D Táto pesnička bola vtedy, keď sa stretli s tou... Nalou? Myslím, že tak sa volala :D Timon a Pumba ich chceli rozdeliť, ale nepodarilo sa im to :D A potom ten nenormálne zlý strýko... Mufasa! :D :D Ano! čí? Povedz ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to asi ještě někde máme.. (a ségře se to nelíbí, ani Pokémoni se jí nelíbí -> neví co je dobré)
      och yes! HAKUNA MATATA forever (http://www.youtube.com/watch?v=vgxqUp2GiXI) A Mufasa byl strýček od toho klučíka. Když jsem byla malá, tak jsem bečela, když umře ten jeho taťka... :'(

      Vymazat
  2. Ta dvě slovíčka zněj!!!.... :D (Pokémoni boli moja srdcovka! Nadaj segre za mňa :D Ou! A ešte aj Majster N a Hela a Hop! :D To boli slovenské detské relácie... asi ti to nič neohovorí :D A oni mali slimáka Maximiliána!)
    Pri rozprávkach som nikdy neplakala :D (To skôr bratranec :D On si ešte doteraz zakrýva oči, keď sa v nejakej rozprávke objaví strašidlo :D (má 13)) :D Ale dosť som sa bála Voldemorta :D V jednotke... to sme na film pozerali každý deň! A zakaždým, keĎ tam bola tá scéna s jednorožcom, čo ho Voldemort vyciciava, som sa schovala za gauč :D Vtedy to bola moja najhoršia nočná mora! Až na upírov! Raz, keď som s mamou sedela pri notebooku (vtedy to bola absolútna novinka a všetci naňho čumeli s obdivom!). Boli už asi dve ráno a mali sme zapnutú telku. Brr! Pozrela som sa na ňu a tam sa odohrávala scéna, kde z okna priletel vlk a schoval sa za veľkú manželskú posteľ. Vykukol spoza nej, no nie ako vlk, ale ako nejaká príšera. Znovu sa schoval a keď sa znovu vystrčil, bol z neho štramák. Pomaly sa priblížil k babe, ktorá ležala v posteli a v zvádzaní ju kusol do krku!!!
    Nakoniec... ten Twilight bol predsa len na niečo dobrý :D Odkedy som to videla sa už pred spaním nebojím zatvárať oči a nikdy nemám traumu z toho, že musím ísť spať a že by som sa možno už ráno nezobudila, lebo by ma vycical upír :D Ach! To trvalo do mojich dvanástich rokov! Od štyroch do dvanástich som každý boží večer pred spaním rozmýšľala, či práve dnes príde ON a napije sa z mojej krvi!
    Takže... Diky Twilight! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vaše mi nic vážně neříká. Já ještě ujížděla na Tom a Jerry, Kačerově a Rychlé rotě, ale Pokémoni byli nejlepší. Mamka úplně nadávala. (Potom ještě Avatar: Legend of Aang).
      Voldy? Děláš si srandu? Já mu celou dobu fandila, protože jsem věděla, že není možné, aby vyhrá. Všichni si o mě mysleli, že jsem zvrhlík, když jsem chtěla, aby Harry umřel :oD Z té série se doteď (asi nějaký blok odmala) bojím baziliška!! Ten díl jsem nikdy nedočetla až dokonce.
      Twilight? Po prohrané sázce jsem měla zkouknout první díl. Myslím, že by to měli zařadit spíš do žánru - komedie. Celkově upíry nemusím, ale... ON SE TŘPYTÍ *výbuch smíchu*...

      Vymazat
  3. Krásné obrázky a úžasné písničky :)

    OdpovědětVymazat