čtvrtek 7. listopadu 2013

Bylo nebylo (14)

Pořádá Kath.
Toto Meme spočívá v tom, že každý čtvrtek zveřejníte první větu z knihy, kterou zrovna čtete.

Tuhle knihu jsem původně vůbec nechtěla číst, ale pozitivní ohlas snad celého okolí (málokdo z GR tomu dal jen tři hvězdičky) mě navnadil, takže jsem si ji dnes donesla domů z knihovny a pustila jsem se do ní. Po prvních 70 stranách mi to jako nějaká superBOMBA nepřijde, ale snad ještě překvapí.

Tak tedy ... Krvavá cesta!!! :o)
• Už z té krátké první věty je jasné několik věcí, půjde o dvojčata a Lugh - bude ten "strážce rodiny", protože se narodil první. •

Lugh se narodil první.

6 komentářů:

  1. Taky mě zlákaly všechny ty pozitivni reakce, tak snad to bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Niekto mi povedal, že ak ťa kniha nezaujme do 50tej strany, tak sa ďalej netráp jej čítaním :) A mal pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš! :oD (Ale zatím to pro mě tímto směrem vypadá)

      Vymazat
  3. Opravdu drsný začátek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně... dokáže vyvolat husí kůži :oDDDDDDDDDD

      Vymazat