pondělí 18. listopadu 2013

My Little Inspiration (5)

Další z toho, co mě zaujalo, líbilo se mi a vypadá dobře..







Tak nějak to k těm obrázkům sedí..






10 komentářů:

  1. Moc pěkné obrázky (hlavně ten druhý :)) a písničky ;)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepěkné obrázky bych tu nedala.. :oP Jsem ráda, že se líbí..

      Vymazat
  2. Jé! Pesnička na záver taká oddychová! Pohodičková... na také chvíle, keď už nemáš chuť počúvať to neustále "tuc, tuc, tuc"! Príjemná na rozmýšľanie a rozjímanie! :D
    Mám otázku: Čo je to ten smajlík s hviezdičkami?? Už som ho tu myslím raz videla... nepáči sa mi :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuš teď jsem vedle jak spadnutá z velbloudího sedla.. Kerý smajl?? :oDDD

      Vymazat
    2. http://www.wallpapermint.com/wp-content/uploads/2011/07/Fantasy-World-pack1-26.jpg
      Tento ... asi to ukazuje iba mne :D

      Vymazat
    3. Pokud vím je tam hustodémonsky rozohněná hlava s deštníkem..

      Vymazat
    4. :D Tak potom je chyba u mňa :D Predstav si takého.. divného smajlíka s hviezdičkami namiesto očí... Nemá guľatú hlavu. Proste iba čiarka hviezdičky a prázdna strana... Bolo mi podozrivé, že sa ti to páči :D :D

      Vymazat
    5. Něco jsem zkusila poklikat.. teď už by se ti to mohlo zobrazit.. I když, já soudit neůžu, když to vidím vždy:oD

      Vymazat
    6. Wáááu!!! Ten je epický!!! :D (ale vážne) :D

      Vymazat
  3. Krásné obrázky a skvělá hudba! :)

    OdpovědětVymazat