RC Recenze - Pastýř smrti (The Shepherd Thriller #1)

Série: The Shepherd Thriller (1. díl)

Autor: ETHAN CROSS

Počet stran: 328
Nakladatelství: Knižní klub

GoodReads: 3.70 / 476 ratings

Anotace:
Nejvíce ho vzrušují náhodné hry. Rád si hraje s obyčejnými lidmi. Někým, jako jste vy. Seznamte se s Francisem Ackermanem, nejděsivějším sériovým vrahem v Americe… Pokud se zúčastníte jeho hry, bude vás stopovat, pak vás chytí. Nechá vás naživu. Nebo zemřete. Je tolik odlišných způsobů, jak zemřít, a on je zná všechny. Je to součást jeho hry. Chcete si zahrát? Francis Ackerman ano. A právě vás našel…

Zahrajeme si hru. Bude trvat přesně šest minut. První tři minuty máš na to, aby ses někde v domě schovala. Ty zbylé tři tě budu hledat. Když tě najdu, zemřeš nejbolestivější smrtí, jakou jsem schopen s nožem vymyslet. Jestli tě nenajdu, odejdu a už mě nikdy neuvidíš. Čas ti běží..3..2..1..Teď!
Lepší než Hannibal Lecter..
Když se vás na ulici někdo zeptá na otázku, kdo je podle vás nejlepší sériový vrah, většina lidí odpoví jméno jednoho ze dvou těch nejznámějších. Hannibal Lecter a Dexter Morgan. Oba mají svůj specifický osobitý styl zabíjení a odlišné důvody. Jedno mají společné - (kromě toho, že jsou dokonalí) jsou asi nepřekonatelnými. Je velmi těžké tyhle dva v žebříčku "The best of .. Serial killer" předehnat. Ethan Cross (pseudonym) to dokázal, jeho Ackerman je u mě na druhém místě. Hned za Dextrem. Sorry Hannibale - ale on je prostě lepší.

...seznamte se s psychopatem
Francis Ackerman junior je čistý výtvor svého otce, kterého bychom mohli jednoduše definovat jako "Šíleného vědce". Byl to psychiatr, které chtěl dokázat svou teorii o vytváření zabíjecího monstra. Všechny své zvrácené metody praktikoval na svém synovi a jeho snažení se vyplatilo. A jako u každého šíleného vědce se to obrátilo proti němu (Taky jste si vzpomněli na Spidermana?). Mohli jste si všimnout, že jsem použila frázi "byl to..".

Hrdý, sebevědomý, chytrý, zvrácený a hravý. Takový je. A když nechce, tak mu nikdo neunikne. Zabíjí nejrůznějšími způsoby. Ale většinou .. to tělo, co zbyde už tělem není. Spíš by se tomu dala říkat zkrvavená kaše. A lidé, kteří TO objeví, mají zaručeně podnět pro své noční můry. Takže. Nikdo si nemůže být jistý, jestli nebude příštím Ackermanovým spoluhráčem právě on. A kde je padouch, je i hrdina a zamotaná zápletka plná intrik, zrad, efektů a kdovíčeho.

Zahrajeme si hru. Budeme jí říkat.. Dva za cenu jednoho. Dva z vás tady dneska zemřou. Mně je úplně jedno, kteří dva. Pokud se zabiješ jako první, já to skoncuju s tvou dcerou. pokud porušíš pravidla nebo odmítneš hrát, přinutím tě se dívat, jak budu zabíjet tvoji ženu a dítě. Nebudu s nimi spěchat. Budou se modlit za smrt a ty si budeš přát, abys jim ji byl dal. Pokud zabiješ svou ženu, zabiješ sebe a tvá dcera může žít.

Každý se může bát..
Už když jsem to začala číst, představovala jsem si to naprosto živě, jako ve filmu. A řeknu vám, tohle zfilmované by byl horor na hodně dobré úrovni. Už tak si myslím, že hodně lidí při čtení bude mít nahnáno. Obzvlášť v noci, když se stíny prodlužují a každý sebetichý zvuk je nebezpečím. Je vtipné, že Dextra se nebojím ani trochu, protože on zabíjí pouze vrahouny. Ackerman je tak nevypočitatelný, že by mě klidně zabil. Je mu jedno, jestli to bude žena, dítě, muž či zvíře. Ten by ke mně dojít mohl..

Díky za informace, ale pokud mi lžete, uříznu kousek těla vaší ženě (ještě nevím jaký) a popovídáme si znovu.
..Vlastně je to pokoj 1408, předtím jsem to popletl..

Doporučuji!!!!
Pastýř smrti je pro milovníky morbidního humoru zkříženého s originální zápletkou, lehce klišoidním nečekaným koncem, krve - krve - krve, vražd, psychopatů .. a prostě áá :oD Doufám, že u nás vydají další díl, protože tohle byla bomba. Pěkně krvavá.

•••••••••••••••••••••
Tímto bych chtěla poděkovat za poskytnutý recenzní výtisk nakladatelství..