úterý 13. srpna 2013

On my wishlist (2)


Cílem tohoto Meme je ukázat knížky, které bych si přála mít v knihovničce. 
Mohou to být knížky nové i staré, ale také ty co ještě nevyšly. 

Tento příspěvek je jedním z těch "naplánovaných", neboť já se momentálně sluním u moře..

Pro toto úterý jsem si vybrala tyto dvě knížky, které bych si přála alespoň přečíst!


První kniha nese jméno Karanténa (1. díl ze série Samotáři) od Lexe Thomase. Poslední dobou se mi líbí takové ty "virové" knížky, kdy se nákaza šíří až moc rychle.. Karanténa může být zajímavá!!

Druhou knihou je Rváč od Nialla Leonarda. Příběh kluka, který je obviněn z vraždy svého otce, se mi zalíbil už z anotace. On se samozřejmě na vlastní pěst vydává najít pravého vraha a očistit své jméno..


3 komentáře:

  1. Obě knihy bych taky chtěla.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Karanténu bych si ráda přečetla, Rváč mě neláká ani trochu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Karantenu moc tesiiiim . ?. Proč Rvač ne? :oD

      Vymazat