čtvrtek 15. srpna 2013

Bylo nebylo (2)


Pořádá Kath.
Toto Meme spočívá v tom, že každý čtvrtek zveřejníte první větu z knihy, kterou zrovna čtete.

Toto je přednastavený článek, já tedy absolutně netuším, co dnes čtu :oD 
Ale můj odhad (podle pečlivě vypracovaného knižního plánu) je takový, že čtu 4. díl Anity Blakeové.

PS: Mám totiž v plánu za dovču přečíst celou sérii :oD 
PPS: Až se vrátím, napíšu, jestli jsem se strefila ;o)


Kavárna šílenců (Anita Blake, Lovkyně upírů #4) od Laurell K. Hamilton..

Do Vánoc zbývaly dva týdny, v komunikaci s mrtvými to je nejslabší období v roce.

2 komentáře:

  1. Tuto sérii znám. Je prý skvělá! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je..! Ale časem.. časem se člověk nestačí divit v co se to zvrhlo :oD a když jsem teď dočetla 14 díl.. říkám si, co sakra bude dál? Protože už tak je to šílené!!! :D

      Vymazat