pondělí 26. srpna 2013

Co by kdyby.. (2)

Tohle je Meme vymyslela Suši

A O CO VLASTNĚ JDE?
Každé pondělí tady budu přidávat jednu z těch vět.. "Co by kdyby.." Je to na zamyšlení, to já ráda :3

*Omlouvám se, minulý týden jsem zapomněla (stydím se)*

... kdyby mi začal hořet dům a já si mohla odnést jen tři knížky...




Toto je neskutečná věc k zamyšlení. Předem říkám, že doufám, že dům mi nikdy hořet nebude. A taky nevím jestli bych si vzpomněla, že mám vynést knížky, přece jen..jsme velká rodina a jsou asi přednější věci než knížky :o)

Tato otázka u mě nebyla až tak těžká, jako u lidí, kteří mají plné knihovničky svých oblíbených knížek. Já mám ve výsledku jednu a půl poličky. Zbytkem jsem zásobována knihovnou.


Přesto jsem si vybrala. Za prvé - určitě Inheritance, což je 4. díl Odkazu dračích jezdců (mé oblíbené série). Tuto knihu jsem vlastnila jako první, protože má rodina má přirozený talent kupovat mi poslední díly série..jako ty první.


Následně Monument 14. Sama se divím, že jsem ho tu dala. Tu knížku jsem ještě nečetla, ale má pro mě obrovskou cenu, protože jsem ji dostala od kamarádky. (Ta by mě asi zabila, kdyby ta knížka shořela a já ji neměla přečtenou).


A nakonec.. Harry Potter. Asi neznám nikoho komu by se Harry nelíbil, s sebou bych vzala poslední díl, protože si na něm připomenu všechno co bylo předtím a ještě si užiju úžasný závěr..

A co vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat