pondělí 12. srpna 2013

Co by kdyby.. (1)

Tohle je Meme vymyslela Suši! -> Váážně dobrý nápad!

A O CO VLASTNĚ JDE?
Každé pondělí tady budu přidávat jednu z těch vět.. "Co by kdyby.." Je to na zamyšlení, to já ráda :3


... kdybych mohla strávit jeden den se svou oblíbenou postavou ...


Na otázku, která knižní postava je má nejoblíbenější už jsem někde odpovídala! :o) Má odpověď zněla, že je to Will (známý později také jako Will Dohoda). Některým možná stejně jako mě přirostla k srdci série hraničářův učeň a Will je její hlavní rolí.


V poslední době jsme přehlceni takovými tajemnými kluky, kteří jsou prostě neodolatelní a blá blá blá, cukroušké řeči. Já jejich kouzlu asi taky neodolala, protože třeba Patche z Hush Hush série taky zbožňuju, ale takových jako on - těch zlobivých už je tady až moc. Stejně jako těch, co zachraňujou svět před nějakým "odbojem" nebo tak něco. 

A pak je před vámi Will, kluk, který vždycky něco chtěl a nemohl to dostat (taky je to sirotek, jak jinak). Je malý, mrštný, chytrý a místo s černou si ho spojuji s zelenou a lukem. A opleten tajemstvím je taky. Dokonalost sama! Je prostě výborně napsán.

Kdybych se s ním mohla potkat (kéžby), chtěla bych si to pořádně užít. (Skákala bych ttři metry vysoko - tělocvikářka by se divila :oD ). Přála bych si, aby mi ukázal, jak se střílí z luku, ovládá saxonský nůž a provedl po lese. Vyprávěl své příběhy a blábláblí.. Aby mi uvařil tu pověstnou kávu - vážně by mě zajímalo, co na ní mají! Taky bych si přáa aby mě seznámil s Horácem a Haltem a možná i Alyss.. Musí to být fajnoví lidi! :oD

A já bych ho naoplátku chtěla provést 21. stoletím a vysvětlit jak funguje.. třeba.. lednička :oD jej, už vidím ten zkřivený xicht :D

Trolololol.. to jsou představy..!!! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat