sobota 10. srpna 2013

Summary of the month - Červenec


Myslím, že téměř každý knižní blog něco takového má, ale hladat obrázek jiných blogů se mi nechtělo, tak jsem si udělala vlastní :oD Jde vlastně o měsíční shrnutí..

Budu to psát vždy poslední den v měsíci.. Udělám i červenec, i když s desetidenním spožděním (omlouvám se) :oD 

Napíšu vždy počet a seznam přečtených knížek a všechna "NEJ" tohoto měsíce..

Počet přečtených knížek: 10
Počet přečtených stránek: 3338 (agrrr..proč to nemohlo být o pět stránek míň?)



Co jsem přečetla?

• 1) Říše temnot #3 - Černá magie - L. J. Smith (recenze)
• 2) Dexter v hlavní roli - J. Lindsay (recenze)
• 3) Delikátní Dexter - J. Lindsay (recenze)
• 4) Dvojí Dexter - J. Lindsay
• 5) Cinder - M. Meyer (recenze)
• 6) Percy Jackson #4 - Bitva o labyrint - R. Riordan (recenze)
• 7) Bohové Olympu #1 - Proroctví - R. Riordan (recenze)
• 8) Alchymie věčnosti - A. Williams (recenze)
• 9) Delirium #3 - Rekviem - L. Oliver (recenze)
• 10) Zavržený - B. Fitzpatrick (recenze)

Knižní "NEJ"


NEJLEPŠÍ KNIHA

Je vždycky těžké určit z daného seznamu nejlepší a nejhorší knihu. Já se v této kategorii rozhodovala mezi Zavrženým a Proroctvím. Nakonec jsem zvlolila Proroctví, tedy první díl volného pokračování Percyho Jacksona od Ricka Riordana. Důvod byl hlavně takový že Zavrženého jsem četla už podruhé... Ale hlavně! Je to skvělá knížka, skvělý začátek nové série. Obdivuji toho spisovatele a tiše vyčkávám na jeho další tvorbu!


NEJNUDNĚJŠÍ KNIHA

Nechtěla jsem dávat "nejhorší kniha", protože to zní prostě škaredě. "Nejnudnější" mi vyzní trochu lépe, i když to zastává stejnou funkci!
A vítězem se stává ... tamtadadááá .. Alchymie věčnosti, první díl Inkarnace od A. Williams. Tato knížka by v této kategorii byla hodně vysoko, i když by celkový seznam znamenal všechny knížky, které jsem kdy přečetla. Aneb omyl na entou. :D


NEJPĚKNĚJŠÍ OBÁLKA

Naprosto jasným vítězem této kategorie je knížka Zavržený!!! Jelikož ta obálka je úchvatně dokonalá :3


NEJHORŠÍ OBÁLKA

Nesnáším Percyho obálky.. Ani jednu (v českém provedení). Ale děj.. děj je skvělý!


NEJVTIPNĚJŠÍ KNIHA

Z červencových knížek to bylo jasné! Dexter je nejlepší! I když možná trochu jiným humorem než většina lidí očekává, ale já ho zbožňuji!


NEJAKČNĚJŠÍ KNIHA

Po dlouhém přemýšlení volím Rekviem..! :D


NEJNAPÍNAVĚJŠÍ ZÁVĚR

Dexter v hlavní roli.. Ten závěr, který bere dech je jen důkazem, že ten autor nemůže být normální :oD


NEJVĚTŠÍ ZKLAMÁNÍ

Ano, tady je to taky Rekviem! neskutečně mě zklamal, čekala jsem něco víc od posledního dílu, přijde mi to neukončené, takže si jen říkám, proooč?





Takže to bylo suma sumárum za Červenec... Jsem celkem spokojená :)

6 komentářů:

  1. Zavržený má opravdu skvělou obálku! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Alchymie byla vážně tak zlá? :) Docela mě totiž zaujal ten nápad a tak jsem si ji chtěla zamluvit v knihovně (než jsem zjistila, že takové novotiny u nás nevedou :D)

    Jinak poznámka od čarou - fakt mě nadchlo, že ses pustila do Nekromanta! Hrozně se mi líbil, ale zatím není nijak extra čtený a já vždycky hrozně ráda porovnávám svůj náhled na knihu s názory ostatních :) Jsem zvědavá, co na něj řekneš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na Alchymii mám prostě svůj názor.. :D Připadá mi to jako nepropracovaná kopie něčeho (zatím jsem nepřišla na to, co mi to připomíná)

      Odpověď na poznámku pod čarou..:oD
      Mi nekromanta vrazil do ruky knihovník, že je to sranda, ať si to přečtu.. Tak ho teda čtu! :D a jsem na něj opravdu zvědavá! :D

      Vymazat
    2. JE to sranda! :D Máte skvělýho knihovníka :) Já to viděla na blogu Ohany, která z toho byla taky v sedmým nebi, takže když jsem pak knížku viděla v knihovně na poličce, bylo jasno :D Moc se těším na recenzi a celkově na tvoje dojmy :)

      Vymazat
    3. Všechno budu poctivě dokumentovat! :D

      Vymazat