sobota 3. srpna 2013

Recenze - Nikdy v životě (Hra lží #2)

Název originálu: Lying Game - Never Have I Ever
Série: Hra lží (2. díl)
Podnázev: Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít... pak to někdo udělal.

Autor: Sara Shepard

Počet stran: 309
Nakladatelství: BB Art
Vydáno: 2013

Recenze na 1. díl Hra lží

Anotace:
Ještě nedávno jsem měla všechno, co si jen dívka může přát: báječné přátele, úžasného kluka, skvělou rodinu. Nikdo z nich ovšem netuší, že jsem odešla - že jsem mrtvá. Moje místo totiž zaujala má znovunalezená sestra-dvojče Emma, která se pokouší vypátrat mého vraha. Spí v mém pokoji, nosí moje oblečení a mé rodiče oslovuje mami a tati. A můj vrah ji sleduje na každém kroku. Ze svého života si toho moc nepamatuju, jen záblesky a krátké okamžiky, takže jediné, co můžu dělat, je pozorovat Emmu, jak se snaží vyřešit záhadu mého zmizení…

Kdokoli mohl zatoužit po mé smrti..


Emma se dál musí vydávat za své (již mrtvé) dvojče, protože je tady někdo (Suttonin vrah), který ji vyhrožuje. A je zcela jisté, že své výhružky myslí smrtelně vážně. Jediný kdo ví pravdu, to že Sutton je mrtvá a Emma ji nahrazuje, je Ethan - kluk, který to poznal. Společně se snaží přijít na to, co se vlastně Sutton stalo v onen den D. Zdá se, že všechno má nějakou úzkou souvislost s jedním žertíkem, který patřil do Hry lží, Emma se schválně nechá zatknout jen, aby zjistila, co se tenkrát na tom železničním přejezdu dělo. K jejímu novému životu Hra lží patří a jsou tady dvojčata Gabby a Lili, které by se k jejich spolku strašně chtěly přidat. Holky to ani jedna nechtějí a Emma tím spíš, když zjistila, že Gabby si od příhody s vlakem odnesla trvalé následky. Navíc na ni pořád tak zlověstně koukají. Co když Sutton zabily ony?

Čistá a prostá pravda je zřídka čistá a nikdy prostá.

Hodnocení..
Na druhý díl jsem se opravdu moc těšila, protože mě začátek Hry lží (stejně jako Lhářky) nadchl. A celou svou částí, ať už stylem psaní nebo tím, jak absolutně nepředvídatelné to je. Pořád dokola se tam děje něco, co ovlivní můj předpoklad na vraha. Na začátku knihy jsem si říkala, že by byla sranda (ale byla bych naštvaná), kdyby vrahem Sutton byl Ethan.. Taky se mi moc líbí, že v "JÁ" formě píše vlastně Sutton, chudák, je mi jí líto :D Nemůže se odpoutat od Emmy, skoro nic si nepamatuje a ke všemu zjišťuje, že byla pěkná potvora - sen každého ducha. :) Konec byl naprosté překvapení a já tiše čekám na další díl, který má vyjít ještě na konci tohoto roku! 

Žádné komentáře:

Okomentovat