sobota 10. srpna 2013

Quote of the Week (1)


Toto Meme se tady bude objevovat každou sobotu, je z dílny Judit.

O CO VLASTNĚ JDE?
Jde o to postnout (já budu vždy všechny úryvky dělat z jedné knihy):  
•1 vtipný výrok z knihy
•1 romantickou scénu z knihy
•1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval…

*Více informací a pravidla najdete ZDE*

!!UPOZORNĚNÍ!! Úryvky mohou naspoilerovat děj.. (ale ne moc :oD )

Vybrala jsem si knihu RESET


• VTIPNÝ (pidi) ÚRYVEK

"Teď přijde na řadu noha?" zeptal se. "Jo, a nemohla bys mě příště varovat? Stačilo by něco jako: 'Hele, teď ti holýma rukama zpřelámu kosti, tak se připrav.'"

• "ROMANTICKÁ" SCÉNA

Zaplavila mě nepřekonatelná touha popadnout ho za ruce, zkroutit mu je za zády a políbit ho. Před tím jsem se s nikým nelíbala, ale přísahala bych, že jsem jeho rty cítila na svých vždy, když jsem k nim zabrousila pohledem.

• SCÉNA, KTERÁ .. (viz. nahoře)

Řvala jsem, když mi na zápěstí vypalovali čárový kód, číslo a mé lidské jméno, Wren Connollyová. Ječela jsem, když mě zavřeli do cely, pak odvezli ke vznášedlu a postavili do řady k ostatním nově nemrtvým holkám a klukům. Křičela jsem, dokud jsme nepřistáli v areálu Korporace pro lidskou evoluci a zalidnění, neboli KLEZ, kde mi řekli, že křik rovná se smrt. 
Chovat se, jako bych byla stále ještě lidská dívka, rovná se smrt.
 Neuposlechnutí rozkazu, rovná se smrt.
 Pak jsem zmlkla.

4 komentáře:

  1. Předtím jsem nechtěla, ale teď už si to MUSÍM přečíst..! Vypadá to luxusně..

    PS: Budeš dělat recenzi?

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to totiž JE luxusní ;) přečti si to!!

    PS: recenzi napíšu v nejbližších hodinách :D

    OdpovědětVymazat
  3. Asi to musí byť úžasná kniha, súdiac aj podľa vety, ktorá je napísaná na obálke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je!!! Nejvíc se mi líbily ty vtipné dialogy :D Něco ve stylu: On mi chtěl ukousnout ruku, jsem v šoku, nemůžu trénovat... Mám takový humor ráda :3

      Vymazat