sobota 24. srpna 2013

Quote of the Week (3)

Toto Meme se tady bude objevovat každou sobotu, je z dílny Judit.

O CO VLASTNĚ JDE?
Jde o to postnout (já budu vždy všechny úryvky dělat z jedné knihy): 
•1 vtipný výrok z knihy
•1 romantickou scénu z knihy
•1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval…


*Více informací a pravidla najdete ZDE*


!!UPOZORNĚNÍ!! Úryvky mohou naspoilerovat děj.. (ale ne moc :oD )


Vybrala jsem si knihu CRESCENDO (Nora Grey #2) 


• VTIPNÝ (pidi) ÚRYVEK

O minutku později Marcie rozkázala klukovi na židli vedle mě, ať vypadne, a usadila se na jeho místě. Sundala si Patchovu čepku a potřásla vlasy, pak si čapku přitiskla ke tváři a zhluboka se nadechla. "No nevoní to božsky?"
"Hej, Noro," ozvala se Vee, "neměl Patch milý týden vši?"
"Co to asi je?" položila Marcie řečnickou otázku. "Čerstvě posekaná tráva? Exotické koření? Nebo možná..máta?
"Seš vážně kámoška s citem pro ekologii, že recykluješ odpad po Noře."
"Sexy odpad je lepší než vyžraný odpad," sdělila nám Marcie.
"Vyžer si tohle," řekla Vee, popadla moji třešňovou kolu a chrstla ji na Marcii. jenže v tu chvíli do Vee někdo zezadu strčil a kola, místo aby hladce přistála na Marcii, se rozprskla na všechny tři.

• "ROMANTICKÁ" SCÉNA

Otočila jsem se a  vstřebávala žár jeho těla. Patch mi zvedl bradu a políbil mě. Polibek byl horký a poslal mi do těla záchvěv potěšení. Vlasy měl vlhké a slabě voněl mýdlem. Naše rty se o sebe třely, kůže navlhlá od deště, který na nás kapal skrz nízký strop a kropil nás drobnými studenými bodlinkami. Patch mě držel a objímal s takovou naléhavostí, že jsem se v něm toužila utopit.

• SCÉNA, KTERÁ .. (viz. nahoře)

Cítil, jak jeho tělo rve kulka, jak se jeho útrobami šíří požár a trhá ho na tisíce střepin. Padl na kolena. Přes rozmazané zorné pole mu přeplula tvář jeho dcery následována dceřinou. Otevřel ústa, na rtech jejich jména, a snažil se najít způsob, jak jim říct, jak strašně moc je miluje, než bude pozdě.

Žádné komentáře:

Okomentovat