neděle 8. září 2013

Štědrost knižnice (4)

Autorem je Maťa..

První týden školy je za mnou, a že bych byla nějak zvlášť nadšená, to se říct nedá :oD
Celé to ježdění do školy v sobě skrývalo takovou výhodičku. A to, že knihovna je od školy jen pár minut, to pro mě znamenalo, že jsem tam byla každý den. Za tento týden jsem si teda domů přinesla 6 knížek..


Strážci minulosti - Circus Maximus, první díl jsem četla už celkem dávno a konečně jsem na poličce objevila druhý díl, strašně se na to těším. Znáte Percyho Jacksona? Kronika Cartera Kanea je od stejného autora a já jsem moc zvědavá, jak se Riordan předvede v egyptské mytologii, tak jsem si rovnou půjčila první dva díly (Rudá pyramida a Hněv bohů). Dlouhý pochod je od Stevena Kinga, je vychvalovaný a já ho mám na doporučení od supertajného zdroje. O Bance těl se v poslední době mluví taky hodně, takže, když jsem ji uviděla v regálu, nemohla jsem odolat. Nakonec tam mám Hra začíná - Ready player one, bylo neskutečné štěstí, že jsem na to narazila, když jsem si ji den předtím dala do wishlistu.. :3

Šťastný týden.. Akorát není moc času na čtení..

2 komentáře:

  1. Skvělé kousky. :) Mladší mám doma.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé kúsky, Banku by som si chcela prečítať :)

    OdpovědětVymazat