úterý 24. září 2013

On my wishlist (8)

Úterý, den, který je jen tady znamením Wishlistu (jinak je to sobotní Meme)..

Pro tento týden jsem si vybrala další dvě knížky. 

Serafína (Odkaz na Goodreads), v zemi zvané.. Už ten začátek anotace je božský. Bude to zase nějaký svět plný kouzel a magie a draků.. Chci to! Musím to mít! Hlavně jsem strašně zvědavá, protože poslední série, která obsahovala draky a byla originální byl Odkaz Dračích Jezdců. A i sám Paolini říká, že je to super.. 

V Pasti (Odkaz na Goodreads), slyšeli jste o tom? Zní to tak strašně dobře. Hodně hodně sněhu (já sníh ráda, navíc brzo bude zima) a vy prostě zkysnete ve škole. Noční můra? Teprve přijde..boj o holý život... No já vím, že knížek s obdobným tématem je poslední dobou moc, ale mi se to líbí. (Ještě by mohli být vrazi a zabíjet se navzájem. Stejně doufám, že to alespoň jeden z nich nepřežije.. :oD )


2 komentáře:

  1. V pasti bych si taky chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to bude takové, jaké to očekávám - skvělé! :oD

      Vymazat