pondělí 2. září 2013

Měsíční párování - Září

Toto meme je z blogu Vendea's dreams world of books

A O CO JDE?
Na měsíc dostanete přiděleného nějakého "partnera", který vám vybere jednu knížku z vašeho seznamu..

Já dostala za parťáka Anrycor.


A ona mi vybrala knížku Krajina plná stínů od Meg Cabot, tedy první díl Mediátora.
Bude to výzva :oD Doufala jsem, že přesně to nevybere, když jsem tam měla takové MNOHEM lépe vyhlížející knížky :oD



Já ji na oplátku vybrala Switched, což je první díl Světa Tryllů, doufám, že to bude číst v angličtině! A i kdyby ne, je to skvělý začátek trilogie..


2 komentáře:

  1. Dedička má dobrý námet, páčila sa mi 8)
    Na Mediátora sa chystám... voľakedy 8)
    Aj mne vybrala partnerka zo zoznamu to najmenej lákavé pre mňa 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zvládnu!!!! Jinak bych se k tomu asi nedokopala :o) Co vybral tvůj parťák tobě?

      Vymazat