pátek 27. září 2013

Obálková vojna (7)

Toto je Meme, které pochází z blogu Svět kníh..

A O CO JDE?
Cílem je porovnat pár verzí knižních obálek z různých krajin..

Pro tento pátek jsem si vybrala knížku CLOCKWORK ANGEL od C. Clare..
ODKAZ na Goodreads..


Cassandra Clare, autorka, která napsala sérii Nástrojů smrti (mám přečten první díl a byl superskvělý, opravdu).. Tato kniha je prvním dílem série, který je zasazený do přibližně stejného světa jako TMI, u nás zatím nevyšla, ale doufám, že vyjde..jinak to budu muset přečíst v angličtině nebo slovenštině..

Slovenská obálka je opravdu moc pěkná, líbí se mi jak motiv, tak barevné slazení. Je to jednoduše složité :o) Moc pěkné. Americká obálka (tedy ta ze St. Louis) patří mezi ty "kreslené", a musím přiznat, že onen model je wáu. Polská není nic moc, myslím, že knížka by si zasloužila víc. Německá tak nějak vybočuje z řady už jen tím, že je červená a celkově působí divně, k anotaci mi to vůbec nesedí. Italská je zvláštní. Půlka hlavy..spíš nedotažená než dotažené, nijak extrémně mě nezaujala. O originální se můžu vyjádřit jedním slovem - luxus

• MÉ POŘADÍ •

1. místo - Originál
2. místo - Slovenská
3. místo - Americká
4. místo - Italská
5. místo - Polská
6. místo - Německá



6 komentářů:

  1. Originál je nejlepší. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Slovenská, originál, talianska :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa najviac páči tá naša, mám ju doma a je prekrásna. A keď zložíte prebal, tak je to úplne úžasné a krásne :) Ale originál je tiež skvelý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že až (jestli) to u nás vyjde, taky to bude nějaká božská obálka :3

      Vymazat
  4. Originální je nejhezčí :33 :))

    OdpovědětVymazat