pátek 17. ledna 2014

Reklama a další střípky informací o mém JÁ

Nevím, jak má znít normální a svým způsobem škemrající pozdrav.

Ahojte - to je trapné..
Čaute - ještě víc trapné..
Čauky Mňauky - výbuch smíchu..

Takže prostě úplně normální pozdrav..

Zduřte lidi,..

Už strašně moc let jsem členem organizace "PIONÝR". Hodně lidí si nás plete se skautem, ale my nejsme trotlíci oblečení v zelené s šátečkem kolem krku, co zkoumají les. (Tímto se omlouvám každému skautovi, ale Pionýr je prostě lepší).

No a včil k mé prosbě.. Každý rok (už neskutečně dlouho) jezdíme na tábory a vyskytla se nová potřeba udělat latríny. určitě víte co to je.. Taková ta dřevěná budka, do které určitě nechcete spadnout, však vy víte proč.. (Jednou jsme odtamtuď lovili mobila - fuuuuj, doteď je mi při té vzpomínce k smíchu!)

Proto prosím, udělejte si pár vteřin čas a hoďte hlas pro naši skupinu v jedné akci s Providentem. Vyhrát můžeme až 10.000,- Kč.

Je to velmi easy!

Stačí kliknout na odkaz (níž), pak kliknout na zelené políčko "To mě baví" a dál už Vás to navede..



Ani nevíte, jak Vám budeme vděční..

Buďte tak hodní a zařiďte nám nové kadící místo! :D

Já vím, že umím dělat reklamu!

DÍKY!

Žádné komentáře:

Okomentovat