úterý 21. ledna 2014

"Recenze" - Objetí (Violet Eden #1)

Název originálu: Embrace
Série: Violet Eden (1. díl)

Autor: JESSICA SHIRVINGTON

Počet stran: 300
Nakladatelství: Práh
Vydáno: 2013

GoodReads: 4.02 / 11,098 ratings

Klasik - Level 26
Jestli máte chuť na oddechovku se sedmnáctiletou hrdinkou, která je asi rozpolcená, je toto kniha pro vás. Nečekejte nic omračujícího, jen pozorně čtěte, co vám autorka může nabídnout v knize o .. andílcích.

Zpočátku je to naprosto obyčejné. Jedna (zatím) šestnáctiletá holka, která žije s tatínkem bez matky, co si v dětství prožila trauma, teď je až po uši zamilovaná do svého nejlepšího kamaráda. Pokaždé, když ho vidí, motýli jí padají do krku, srdce létá v žaludku a oči samovolně mrkají. Jenže ON Lincon zvaný Dokonalý stojí přece jen o přátelství.. nebo ne?

Did you ever think we would be anything other than unbelievable?



Právě ten začátek, kdy jsme měli být uvedeni do světa, který si pro nás Jessica Shirvington připravila mi přišel až moc podobný s The Iron King. Tuto poznámku si prostě neodpustím. Čím to bylo?  První impuls zadal právě Lincoln, kamarád, který je z jiného světa a na Violet dohlíží, aby jí jednoho dne vysvětlil, co je vlastně zač a pomohl jí s vyrovnáváním situace. A .. zamilovaný do ní je, ale všemohoucí pravidla jejich rasy zakazují, aby mezi těma dvěma bylo něco víc. Ale však to znáte, .. někdy hlava vypne a pracují jen přirozené instinkty typu "potřebuju".

Čtverec, Kruh, TROJÚHELNÍK!
Hned po přečtení anotace, na zadní straně obálky, která obsahuje DVĚ klučičí jména, vám musí být jasné, že i zde bude co dočinění se zamotaným zaláskovaným trojúhelníkem. Kromě Lincolna je tady i Felix .. vlastně Fénix (pěkně blbé jméno, já mám fénixe zafixovaného jako úžasné stvoření tvořené ohněm, proto jsem tomuhle říkala prostě "Felix"). A ten mi nesedl vůbec, přestože se snažil chovat jako egoistický bad boy, vylézalo z něj jen dotěrné obtěžování (tak bych to brala já), ale Violet to očividně vůbec nevadilo, protože on je přeci taky hodná-zlá nadpřirozená bytost, on tu pro ni byl.. -_-

Děj? I don't know..
Jej, ohledě postav jsem si to zapamatovala, díky obyčejnému vzorci, který se vyskytuje strášně částo! Ale co se týče děje, jsem lehce v koncích, hodně věcí mi unikalo, možná právě proto, že byl umačkán pod tím trojúhelníkem. Vesměs vím, že v den Violetiných 17. narozenin se cosi zvrtlo, ona prozřela a zjistila, kdo ve skutečnosti je. (jsem zvědavá na mých sweet seventeen). Pak se tam chvíli s nějakými zlými bytostmi mlátili (někdo zlý být musí, že..) takovým Barbie stylem - hlavně si neubližte. Tak to na mě působilo a.. ach teď jsem si vzpomněla, jak to skončilo. Obřím překvápkem ohledně toho, kdo je dobrý a zlý.. Prostě klasik - level 26.

Přitáhl si mě blíž.
Padla jsem k zemi. 
Padl k zemi.
Vykřikla jsem.
Zařval. 
(U tohoto jsem dostala superzáchvat smíchu!)

Každému pro oddech nebo na zasmátí..
Tetralogie? Whaaat? Co tam chce psát? Je pravda, že pokud toto byl jen předjezd pokračování, které by se neslo ve stejném duchu jako posledních pět až deset stan, vydoluju ze sebe i víc než dvouhvězdičkové ocenění.. Takhle to bylo jen zabití času tři sta stranami, které obsahovaly spoustu kiss-kiss scén (některé byly tak super, že se dalo diskutovat o všech možnostech, které k nim vedly, nebo CO se vůbec stalo a proč..  - viz. výš), nerozhodnosti, naivnosti, červenání,.. Čte se to sice dobře, ale mě to nezaujalo prakticky ničím :) ! Ale vzhledem k mému úmyslu dočítání sérií se na další díl někdy podívám.. 






2 komentáře:

  1. Obálka sa mi veľmi páči, inak počujem o tejto knihe prvý raz, ale asi ju nebudem vyhľadávať, anjeli nie sú väčšinou pre mňa, takže z nich znesiem len určitý počet a trojuholníčky ma už nejako nebavia 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já některé andílky zmáknu (mám je radši jak víly a víláky :DD). Ty trojúhelníky jsou sice furt to samé, ale stejně se neubráním tomu přidávání se do teamu-blá. :D

      Nejsem si tedy jista, jestli by se to zrovna Tobě líbilo..

      Vymazat