sobota 5. dubna 2014

Knihy z dětství / Top týdne #3


Autorem je Luu, více infa ZDE.


Doufám, že všichni vidíte, že je SOBOTA. Hehe. Zvládám to, jsem neskutečně šikovná. (Není nad dobrou pochvalu, zvlášť když člověk chválí sám sebe.) 

Melindo, vidíš? Má nástěnka funguje! :D

Všimli jste si, že jsem zase trochu aktvinější, heh? (Druhá pochvala mým směrem.)

A.. dnešním dnem mám druhý hejtový komentář na blogu! :D Moc mě pobavil! 

Top týdne, jasně.. Dneska (v sobotu) je to...

KNIHY Z DĚTSTVÍ

1. HARRY POTTER
• Kdo by s ním nerostl, že.. wingardium leviosa! 


2. HRANIČÁŘŮV UČEŇ (John Flanagan)
• Aww. Miluju to doteď. •


3. CHERUB
• Cherub by Robert Muchamore, má dětská závislost. Má stálá závislost.  •


4. DELTORA
• Jakože.. jedna z mých da-best dětských sérii, teď to cpu ségře, ale ona nechce. :( •


5. ODKAZ DRAČÍCH JEZDCŮ
• Jedna ze sérií, kterou by neměl nikdo vynechat. •
• Stále jí dávám 5* •
• Maťo, ani slovo!!!! -_- •


6. SPIKNUTÍ 365
 • Četla jsem to poctivě celý rok, každá kniha na jeden měsíc, neskutečně me to bavilo. •


7. HANNIBAL LECTER
• Neznala jsem ho jako knihu, jen mi o něm maminka vyprávěla před spaním. Byl to první bubák, ze kterého jsem měla strach. Už se nebojím, jen obdivuju. •


8. HONZÍKOVA CESTA
• Jedna z prvních knih, co jsem si sama přečetla. •


9. JEHO TAJEMNÉ ESENCE
• Hoodně dobrá dětská série.. :3 •


10. LASSIE SE VRACÍ
• První kniha, co mě kdy rozbrečela. •
• Jedna ze tří knih, co mě KDY rozbrečely. •


A vy? Co jste četli jako prckové? :D

10 komentářů:

  1. Anonymní4/05/2014

    Harry je nejlepší! A Hannibal ještě víc, zrovna ve středu jsem se (znovu) dívala na Mlčení jehňátek a zrovna šetřím na kompletní sérii knížek. (Samozřejmě anglicky! :D)
    Já si z dětství skoro nic nepamatuju, takže netuším, co všechno jsem četla, ale určitě to byl Harry Potter a Pán Prstenů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm...... Harry je DA_BEST! - rozhodně, tedy co se dětského žánru týče, že. Aww, Mlčení jehňátek? Mohla bych se na to mrknout znovu, ale to bych nestíhala čtení, pf. Dilema! :D A knížky si pořiď. Zrovna tyhle jsou takové, které za to stojí. (I když jsem četla jen první díl, jsem si tím jistá!)

      Fakt nevíš? :D Pán prstenů mě v dětství nebavil, teď jsem na tom docela jinak - Jeden prsten vládne všem..

      Vymazat
  2. Spiknutí je super, ale poctivě celý rok jsem to teda nečetla.:-) To musí být děsné čekat měsíc, jak tohle přežije.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do Spiknutí šla s tím, že to budu číst hezky poctivě.. A náhodou, bylo to super. Asi by mě nebavilo to přečíst vkuse. (Když se to tak vezme, každý ten díl končí stejně ale jinak..) No a takto jsem to měla hezky na začátku měsíce, takové oživení! Mimochodem, Prosinec byl skvělý. :)

      Vymazat
  3. Jéé, ty si ma spomenula :D :D :D
    Každopádne Harry je moja mega láska a veľmi sa mi páčili aj Tamné hmoty (Tie esencie) :)
    Inak väčšinu ani nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem si to odpustit.. Když jsem psala, že Eragonovi stále dávám 5*, napadla si mě ty a že to budeš nějak komentovat a že mi zkazíš náladu! :D:D Což jsem nemohla dovolit!

      Jeho tajemné esence jsou naprosto kouzelným příběhem, škoda, že filmové zpracování tak zmrvili. O:)

      Hmm.. Asi je pozdě, abys to napravovala, řece jen už jsi velká holka! :D

      Vymazat
  4. A já tě moc chválím, jak jsi vzorná! :) :D
    Harry, CHERUB, Deltora!!! Nejlepší! Já jsem si už svůj článek předpřipravila a Deltoru tam nemám, ačkoli jsem ji taky milovala a nedávno jsem přečetla první dvě série znova :) (ale první je nejlepší!)
    Honzíkovu cestu jsme četli ve škole někdy asi ve druhé třídě nebo kdy a vůbec si to nepamatuju, ale hádám, že je to roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já víííím! :D Pochvala od někoho jiného zahřeje na mé prohnilé dušičce daleko víc, než když se chválím sama! Můžeme to praktikovat častěji!

      Deltora JE moje dětství, četli jsme to s kamarádem, mám na to boží vzpomínky. Strašně jsem měla / mám ráda Jasmínu. A jo, ta první série mě baví nejvíc, ta druhá se dá a ta třetí už byla jen taková - prostě Deltora! :)

      Já už taky moc nevím jádro příběhu, jen si pamatuju, že jsem to chtěla číst furt, bo to mlo pěkné obrázky a velká písmenka! O:)

      Vymazat
  5. Harry Potter je klasika a Spiknuti 365 jsem úplně milovala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že s tím Spiknutím nejsem sama! Trochu jsem se bála, že to nikdo nebude znát! :D

      Vymazat