neděle 13. dubna 2014

Gifs Recenze - Šampion by Marie Lu

Bude to humáč.

Po týdenním zírání na Šampiona od M. Lu jsem se konečně rozhodla, že se do něj pustím. Znova. Právě proto je to pro mě tak těžké, vím, jak to dopadne.. 

Jediný způsob, jak opravdu ukázat své pocity při čtení, je Gifs review..

Čtení a zároveň hledání gifů je něco, co už jsem zkusila, mělo to úspěch, ale většinou jsem tak lenivá, že.. no, domyslete si sami!



Upozornění..
U těchto recenzí je běžné naspoilerování děje.. Já své spoilery budu mít začerněné (zarůžovělé), takže když už nic, můžete se pokochat obrázky.. :) I ony hodně napoví..




Strana 9. Prosím, buďte ticho - nechte mě číst a .. bojím se!


Když se Day muckuje s nějakou "sexy jak dva keksy" holkou v klubu.. Má první myšlenka? Toto nepřežiješ, mrcho!


"Zdá se, že Elektor je na nejlepší cestě stát se hrdinou Republiky, co?"


"Kapitáne Thomasi Alexandre Bryante z losangeleské městské hlídky osm, Americká republika vás shledává vinným!"


Andene, ty jeden falešný agrrr. June, ty, ty máš dělat něco úplně jiného.
Chudák Day. Chudák Eden. Takové návrhy neakceptuji, odmítám. :X
Když navrhli, že budou Edena mít jako krysu na pokusy.


MILUJU DAYE!!! :D 
Tuš, on si ze sebe dělá srandu, i když mu je tak blbě, že by ani svět zachránit nedokázal. O.o


Já chci taky kouzelné antarktidské okuláry!!!!
Bude válka, chce to armádu.. Ale BUDE VÁLKA.. Čas běží - tik ťak. 2 měsíce jsou sakra krátka doba.
Tak ho zastavíme. :3 Aspoň by nemusel přijít ten konec - blíží se sakra rychle.


Tess, prosím, měla jsem tě radši jako usmrkanou holku, co dělala Dayovi malou sestřičku - nic víc, takže ty svoje citové projevy si nech někde uvnitř hlavy. Vlastně líp, vůůbec na to nemysli.
Ale.. Nechtěla jsem, aby ses nakazila..


No, ehm, na to přeci čekal každý. (Ne)jen pusinka.


Action. Action. Action.
Heartbreaking action.
Action again!
Unexpected situations!
End is coming!
ME:


A ten KONEC? Prostě.. Jsem sešrotovaná - znova! 
Ono to je horší, než kdyby umřeli oba!

Tohle si prostě nezasloužím! :( 

Nějak jsem stále doufala, že v té češtině to tam nebude.. -_-
BYLO. 

Sakra.
Agrr..

Jak se teď mám učit?
-_-


2 komentáře:

  1. Mám to doma, chystám se na celu sérii, až budu mít přečtené recenzáky. Asi udělám taky nějaký gif recenze. Mohu? O:)

    OdpovědětVymazat