sobota 10. května 2014

Doporučené knihy / Top týdne #4

Autorem je Luu, více infa ZDE.

Po měsíci.
EEEEeehm.. Jsem #rebel! :D
Ale tichučko. 

Co myslíte, když mě bodla včela, stane se ze mě BEE-WOMAN? 
btw. Můj nos je XXXL!

DOPORUČENÉ KNIHY

Aneb ty, na které jsem nenarazila sama a přesto byly FINE!

1. 
ANITA BLAKE by L. K. Hamilton
Prostě Anita. -_-


2. 
HOSTITEL by S. Meyer
Ano, Stephenie Meyer. Nesnáším ji, ale Hostitel stojí za přečtení. 
Díky Silvi, za doporučení..


3. 
JSEM ROZTŘÍŠTĚNÁ by T. Mafi
Někdy v knihovně naléhají. A někdy je to dobře!


4. 
POD KUPOLÍ by S. King
JOOOOO, tohle bylo BOŽÍ. Díky, díky, díky knihovníkovi za doporučení!


5. 
LEDAŘ: ZPOVĚĎ NÁJEMNÉHO VRAHA by P. Carlo
Báška, osoba, která má úúúplně jiné názory mi zvládla doporučit něco, co mě nadchlo. 
Díky ti, žeru tě! :D


6. 
TRNOVÝ PRINC by M. Lawrence
Moira! Pravidelný zásobovač skvělých knih.. Ale tahle? O té budeme básnit obě!


7. 
[GAME] by Anders de la Motte
Po dlouhém přemlouvání jsem řekla ANO. A nikdy nebudu litovat!


8. 
SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DĚTI by R. Riggs
Velmi zvláštní kniha. Velmi. A sama od sebe bych si ji asi nikdy nepřečetla.


9. 
DELTORA by E. Rodda
Pro něj to byla jediná série, kterou přečetl. Pro mě? Heeee, nová série, půjč mi to! :D


10. 
CINDER by M. Meyer
Jou, yes. Paní vedoucí v knihovně! Díky, díky. Já teď totiž doporučuju dál.


Co byste mi doporučili vy? :P

4 komentáře:

  1. Čítala som len prvé dva diely Roztrieštenej a Mesačných kroník, ale veľmi sa mi páčili. Chystám sa aj na Hostiteľa, toho mám už dlho doma :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anita je skvelá, hlavne tie prvé časti a Under the dome je faaakt božíí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5/10/2014

    Hostitele jsem četla a na Domov slečny Peregrinové se chystám, už od Vánoc ji mám ve čtečce, takže s tím budu muset pohnout. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sirotčinec (hrozně se těším na dalšídíl) i Cinder (Scarlet už mám doma bůhvíjakdlouho nepřečtenou) se mi líbily moc :) Buzz momentálněčtu :) Deltora je moje srdcovka z mladických let :D A Hostitele už mám doma několik roků a ještě jsem ho nečetla. Hanba mi! Under the dome a Shatter me na mě čekají ve čtečce :) Jsem ráda, že jsi obnovila Top týdne :)

    OdpovědětVymazat