neděle 31. srpna 2014

PRouDžekt TCLP - Napnout plachty

Stručný úvod k pirátství

Pirát, pokud jste pirát, musíte NĚJAK vypadat. To je základ. Každý z vás určitě zná nějaké moje kámoše z tohoto oboru.. (Hook, Rudovous z Asterixe a Obelixe apod.)
Ale kdybyste přece jen měli ve vašem květáku prázdno, takhle by měl být stylizovaný takový ten kabrňácký pirát!


Správná loď je také samozřejmostí..

Konec Stručného pirátského úvodu!

HAHA .. vyslyšeli jste můj inzerát? -> Víc informací!!

No, jestli jsi jeden z vyvolených, který umí chrápat potichu, cucat grog jako o život, pro rum (rychlou univerzální medicínu) bys zabíjel .. joho .. umíš čistit boty, zvládneš mě oslovovat "Kapitánko", dokážeš šplhat po lanoví, střílet z děla, házet poslušné lidi přes palubu, chutnají ti suché suchary, vypadáš jako správný pirát (viz. výš) a vylžeš se z každé situace... 

Tak jsi slavnostně přijat/a do mé Le Kremrole Posádky!

A teď to konečně přijde..

Má milovaná Le Kremrole Posádko,

naučili jste se trpělivosti (správný pirát se nebojí nudy), zatímco já kolotočovala na Jarmarku a odmítla přijet v přesný čas na váš pohovor. HAHA. Ale teď... se vám konečně mohu svěřiti. Cílem naší plavby.. je POKLAD. Tak obrovský, že se vejde i do krabice od bot. 


Ukousnutě ze Stručného úvodu k POKLADU (Oficiální příručka TCLP) :



Možná si právě říkáte. Oléé, poklad. A co z toho, když nemáme mapu. TOTO JE OMYL! Tedy, částečný omyl. Před pár dny mě zastihl holubí kurýr a předal mi ústřižek, trvalo celých dvacet sekund, než jsem přišla na to, že v ruce držím kousek mapy. Super tajný poklad číhá jen na mě (na nás - muhehe). 

Zdá se, že další postup je jasný! 

ARR! (Pirátský způsob, jak říct posádce "Napnout plachty - Vyrážíme!"
KAPITÁNKA Lady Miňo de la Ňami - uznávaný pirát na volné noze!






3 komentáře:

  1. Tak vyrážíme! :D Pro jistotu si přibalím jednu záchrannou vestu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš mě urazit? ARR! Nebudeš je potřebovat. Přibal spíš nějaké to kokino :3

      Vymazat
  2. Můžu se taky ještě nalodit? :D

    OdpovědětVymazat