středa 27. srpna 2014

Seznamte se .. I Am Pusheen the Cat

 Toto je Pusheen, myslím, že ji už každý někde viděl.
Hlavní hrdinka obrázkové knížky.


A toto je Harry Potter!
(Je to sice Pusheen, ale neříkejte jí, že to víte!)



Pár informací..
Nejlepší činnost na světě?


Druhá nejlepší činnost na světě? SPÁNEK!
A kdybyste nevěděli jak na to..


Třetí nejlepší činnost na světě?


Myška je kámoš - né žrádlo.. Někdy.


Pár důvodů, proč je super být super kočkou?


...
Už vám došlo, že po této knížečce se budete cítit, jako by vás spapinkoval a vykadínkoval.. 
..ach ano, Pink Fluffy Pushecorn?!


Lady Pusheen Holmes.
Aneb .. záhada, díky které jsem se rozhodla, že tu čičinečku milujínkuju!

Pusheen je hlavní hrdinka jako žádná jiná. Jednoduše vás seznámí se sebou a se svým životem, který vůbec není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Jídlo pořád dochází!

Podlehne i nejvíc nejbrutálnější motorkář na světě. Až nějakého takového uvidíte, okamžitě mu vrazte do rukou TOHLE (a on si beztak Pusheen vytetuje na rameno). Protože.. těchto 192 stránek plných obrázků je neskutečně ňuňánkovitých! A božích. Ten nával roztomilosti je nesnesitelně úžasňoučký. ^^ 

Chtěla bych celému světu ukázat, jak prdíkovité to je. ^^

DOPORUČUJI každému milovníkovi i nemilovníkovi košišek!


BTW .. ona už je tak slavná, že i Pokémoni chtějí být v čiči edici!


Jop, tohle je Pusheen..
Taky ji chcete domů? :P Bude i v češtině..!


13 komentářů:

  1. Kdybych to neměla už přečtené, tak to po tomhle článku číst jdu. :D :D Skvěle jsi mi ukázala, jak prdíkovité to je! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mé přesvědčovací schopnosti jsou tak... skvělé! Pusheen si to zasloužínkuje. ^^

      Vymazat
  2. wau už jenom ted skoro blinkám duhu! :D jdu do téhle vžumíčkovité kočičky :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Woow, blinkání duhy je jen začátek!

      btw.. VŽUMÍČKOVITÁ - waaat, to je nejlepší nejťuťánkovější slovo, co jsem kdy slyšela (a nepochází z mého slovníku) .. budu to používati!

      Vymazat
  3. Chci ji domů a zařazuju si ji na seznam: Co si nechám vytetovat, až budu velká :D :D :D ňuňu!!!! :D A Pusheen Bulbasaur je the best!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech si to vytetovat na čelíčko!!!! O.o budeš nejvíc největší (a nejvžumíčkovatější) sexouš v celé Praze!

      Je mi ctí, že jsem to byla já, kdo ti rozňuňánkoval odpoledne! ^^

      Vymazat
  4. Ok, tak do toho se pustim :D Schvalne si to prectu i s kocourem :D (Posledni dobou se mu nejak zalibilo sedet mi pred ksichtem a zirat na monitor -.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. děsím se, že by se od Pusheen taky něco přiučil. :D To už by mi tě nenechal, jak bys furt musela.. :D No, jo.. přečti si to!

      Vymazat
  5. Pusheen mám rada, takže... awwww, chceeeem tú knihu.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleee, další rozňuňánkovaný "týpek" do klubu!

      Vymazat
  6. Rozplývala jsem se, chci to domů a našla jsem ideální dáreček pro kamaráda :D Teda, ten dárek jsem plánovala už před tím, od té doby, co vím, že to vyjde, ale teď jsem se ještě víc rozplynula do rozhodnutí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že kamarád je nejvíc nejbrutálnější motorkář! :D Nebo něco v takovém stylu..
      Jsem ráda, že můj článek ti dopomohl k takovému rozplynutí! :D :D

      Vymazat